بنت در کنفرانسی مدعی شد که ایران تلاش می کند حلقه ای از آتش دورتادور این رژیم روشن کند و از این جهت در لبنان حضور قوی دارد و تلاش می کند نفوذش را در سوریه، غزه و سایر کشورها تقویت کند.

به گزارش جمارانغ «نفتالی بنت» وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در ادامه سیاست های ضد ایرانی این رژیم روز یکشنبه با اشاره به حضور ایران در سوریه، مدعی شد که تل آویو باید در برابر ایران از حالت بازدارندگی خارج و حالت تهاجمی به خود بگیرد.

به گزارش شبکه خبری روسیا الیوم، بنت در کنفرانسی مدعی شد که ایران تلاش می کند حلقه ای از آتش دورتادور این رژیم روشن کند و از این جهت در لبنان حضور قوی دارد و تلاش می کند نفوذش را در سوریه، غزه و سایر کشورها تقویت کند.

وی در ادامه سخنانش به دنبال فرافکنی برای فرار از چالش های داخلی، گفت: ما باید از حالت بازدارندگی خارج و شکل تهاجمی به خود بگیریم. اگر قاطعیت کافی داشته باشیم خواهیم توانست نیروهای ایرانی را از سوریه خارج کنیم.

این سخنان در حالی بیان شده که رژیم صهیونیستی بیش از ۵ ماه است که با بحران های داخلی از جمله ناکامی در تشکیل کابینه و پیگیری پرونده فساد «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر موقت روبه رو است.

از سوی دیگر ایران بارها اعلام کرده در سوریه حضور نظامی ندارد و ایرانی های حاضر در این کشور به عنوان مشاور با نیروهای دولتی همکاری می‌ کنند.

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در ادامه تهدیدهای توخالی این رژیم خطاب به ایران مدعی شد: سوریه را به ویتنامی برای  شما (ایران)  تبدیل خواهیم کرد. اگر آنجا بمانید خون تان را می ریزیم و تا زمان عقب نشینی نیروهای ایرانی از سوریه، سخت تلاش خواهیم کرد.

ارتش رژیم صهیونیستی طی سال های اخیر بارها مواضعی را در سوریه که مدعی هستند متعلق به ایران است هدف قرار داده است.

این سخنان در حالی بین شده که «یسرائیل کاتس» وزیر خارجه رژیم اسرائیل نیز روز گذشته مدعی شده بود که تل آویو گزینه حمله هوایی به ایران را برای جلوگیری از آنچه دستیابی این کشور به سلاح هسته ای خواند، در دست بررسی دارد.

کاتس گفته بود هرگز به ایران اجازه تولید یا دست یابی یا سلاح هسته ای را نخواهیم داد.

تل آویو در حالی مدعی تلاش ایران به سلاح هسته ای است که آژانس بین المللی انرژی اتمی پیشتر بارها اعلام کرده بود که تهران به تعهدات خود در برجام پایبند بوده است.

این رژیم در حالی ایران را تهدید می کند که بنابر گزارش ها،  ۸۰ تا ۳۰۰ کلاهک هسته ای دارد و  همواره از پیوستن به سازمان منع گسترش تسلیحات هسته ای طفره می رود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.