فرمانده انتظامی استان فارس گفت: ماموران پلیس امنیت عمومی استان فارس، عامل اصلی آتش سوزی بانک ملت شعبه عادل آباد شیراز را شناسایی و طی یک عملیات غافلگیرانه او را در اطراف این شهر دستگیر کردند.

به گزارش جماران؛ فرمانده انتظامی استان فارس گفت: عامل اصلی که در اغتشاشات آبان ۹۸ بانک ملت شعبه عادل آباد شیراز را آتش زده بود، شناسایی و دستگیر شد.

سردار سرتیپ دوم رهام بخش حبیبی، سه شنبه بیان داشت: ماموران انتظامی استان فارس پس از اغتشاشات و اقدامات خرابکارانه آشوبگران در آبان ۹۸ در شیراز، اقدامات خود را برای شناسایی و دستگیری عاملان تخریب اموال عمومی و دولتی آغاز کردند.

وی افزود: در قالب این اقدامات، ماموران پلیس امنیت عمومی استان فارس، عامل اصلی آتش سوزی بانک ملت شعبه عادل آباد شیراز را شناسایی و طی یک عملیات غافلگیرانه او را در اطراف این شهر دستگیر کردند.

او اضافه کرد: متهم در مواجهه با اسناد و مدارک موجود، به تخریب و آتش زدن بانک ملت شعبه عادل آباد شیراز اعتراف کرد.

واکنش‌ها به اصلاح قیمت بنزین که بر اساس مصوبه شورای عالی هماهنگی سران قوا از بیست و چهارم آبان ماه ۹۸ به اجرا گذاشته شد، در شهرهای مختلف اشکال متفاوت داشت.

در برخی شهرها این واکنش‌ها تنها در حد تجمع بود و در برخی شهرها با ایجاد ترافیک همراه شد اما در این میان، برخی افراد در شیراز خسارت سنگینی به اموال عمومی این کلانشهر وارد کردند.

محمد تقی تذروی، یکی از اعضای شورای اسلامی شهر شیراز در نشست ششم آذرماه ۹۸ این نهاد اعلام کرد: در جریان اغتشاشات هفته پایانی آبان ۹۸ خسارت فراوانی به مراکز دولتی و خصوصی توسط افراد فرصت طلب و سودجو وارد شد.

به گفته وی، میزان خسارت‌ها و زیان‌هایی که در جریان این اغتشاشات به تاسیسات و اموال عمومی خدمات شهری این شهروارد شده، بیش از ۲۰۰ میلیارد تومان است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.