پایگاه اطلاع رسانی و خبری جماران -تهران

فرمانده ارتش کره شمالی هشدار داد:

هر لحظه احتمال درگیری کره شمالی و آمریکا هست

فرمانده ارتش کره شمالی گفت که ممکن است کره شمالی و آمریکا هر لحظه به صورت تصادفی وارد درگیری کامل مسلحانه شوند و هرگونه حمله‌ای با واکنش سریع نیروهای کره شمالی مواجه می‌شود.

 به گزارش جماران، رسانه دولتی کره شمالی مجددا به آمریکا نسبت به استفاده از نیروی نظامی علیه این کشور هشدار داد.

به گزارش «خبرگزاری رسمی کره شمالی» فرمانده ارتش کره شمالی چهارشنبه گفت که استفاده از قوای نظامی علیه کره شمالی، تبعات ناگواری برای آمریکا خواهد داشت.

«پاک جانگ چون» فرمانده ارتش کره شمالی گفت که ممکن است کره شمالی و آمریکا هر لحظه به صورت تصادفی وارد درگیری کامل مسلحانه شوند و هرگونه حمله‌ای با واکنش سریع نیروهای کره شمالی مواجه می‌شود. 

بر اساس این گزارش، معاون وزیر خارجه کره شمالی نیز روز گذشته ضمن هشدار درباره تبعات مواضع واشنگتن در قبال پیونگ‌یانگ اعلام کرد، مذاکره‌ای که آمریکا به دنبال فروختن آن است، چیزی جز ترفندی احمقانه و با اهداف انتخاباتی نیست. «ری تائه سونگ» معاون وزیر خارجه کره شمالی و مسئول امور آمریکا در این وزارتخانه اعلام کرد، اینکه ایالات متحده خواهان دریافت چه هدیه کریسمسی است، کاملا به خود این کشور بستگی دارد.

به گفته این مقام کره شمالی، مذاکره‌ای که ایالات متحده در تلاش برای فروختن آن به کره شمالی است در اساس چیزی جز یک ترفند احمقانه برای محدود نگهداشتن کره شمالی به مذاکره و استفاده از آن برای سودجویی سیاسی و انتخابات در ایالات متحده نیست.

رسانه دولتی کره شمالی امروز همچنین تصاویری از اسب‌سواری مجدد «کیم جونگ‌اون»‌ رهبر این کشور منتشر کرده و همزمان از اعلامیه حزب حاکم کره‌شمالی جهت برگزاری نشستی مهم خبر داد.تحلیلگران سیاسی، نشستن مجدد کیم بر یک اسب سفید و سواری کردن در جنگل‌های برف گرفته کوه «پکتو»   را نشانه‌هایی از آماده‌شدن پیونگ‌یانگ برای اتخاذ موضعی سخت‌تر و درگیرانه‌تر توصیف کردند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.