فرمانده انتظامی پردیس تصریح کرد: ماموران انتظامی با کار اطلاعاتی گسترده موفق شدند تا ۹۷ نفر از عوامل اصلی و محرک اغتشاشات این شهرستان را شناسایی و پس از هماهنگی قضائی، متهمان را در عملیات های جداگانه در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

به گزارش جماران؛ فرمانده انتظامی پردیس از دستگیری ۹۷ نفر از عوامل اصلی اغتشاشات و تخریب اموال عمومی در ناآرامی‌های اخیر در این شهرستان خبر داد.

به نقل از مرکز اطلاع رسانی ستاد فرماندهی انتظامی ویژه شرق استان تهران، سرهنگ غلامرضا حسنوند با اعلام این خبر اظهار کرد: با توجه به اعتراضات هفته گذشته به افزایش قیمت بنزین و سوء استفاده برخی افراد فرصت طلب و اغتشاشگر که باعث تخریب اموال عمومی و بروز ناامنی در سطح شهرستان پردیس شده بود، دستگیری عوامل اصلی ناامنی‌های اخیر در دستور کار قرار گرفت.

وی تصریح کرد: ماموران انتظامی با کار اطلاعاتی گسترده موفق شدند تا ۹۷ نفر از عوامل اصلی و محرک اغتشاشات این شهرستان را شناسایی و پس از هماهنگی قضائی، متهمان را در عملیات های جداگانه در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی پردیس از معرفی متهمان به دستگاه قضائی خبر داد و افزود: همکاری مردم با پلیس باعث شد تا معرفی و دستگیری اشرار و اغتشاش‌گران سریعتر انجام شود که این امر جای قدردانی دارد.

وی ضمن قدردانی از شهروندانی که صف خود را از صف آشوبگران جدا کردند، تصریح کرد: نیروی انتظامی با هرگونه آشوب و اغتشاش برخورد قاطع و قانونی می‌کند و افرادی که امنیت و احساس آرامش شهروندان را خدشه دار کنند، تحت تعقیب قضائی و پلیس قرار خواهند گرفت.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.