بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی در حساب توئیتر خود از تصمیم این رژیم برای شرکت در نمایشگاه بین المللی "اکسپو ۲۰۲۰" در دبی خبر داده بود.

به گزارش جماران؛ یک هیات رسمی از رژیم صهیونیستی به دنبال عادی سازی روابط برخی از کشورهای عربی خلیج فارس با این رژیم برای حضور در نشست بین‌ المللی نمایشگاه «اکسپو۲۰۲۰»، امروز (یکشنبه) وارد دبی در امارات متحده عربی شد.

وزارت خارجه رژیم صهیونیستی در صفحه توییتر این وزارتخانه، با اعلام این خبر افزود : هدف از شرکت در این نشست،  اطلاع از آمادگی‌های جاری به عنوان مقدمه ای برای شروع کار نمایشگاه در دبی است که تل‌آویو نیز در آن شرکت خواهد داشت.

پیش از این، بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی در حساب توئیتر خود از تصمیم این رژیم برای شرکت در نمایشگاه بین المللی "اکسپو ۲۰۲۰" در دبی خبر داده بود.

نمایشگاه بین المللی «اکسپو ۲۰۲۰»  قرار است از ۲۰ اکتبر سال ۲۰۲۰ میلادی (۲۸ مهر ۱۳۹۹) تا ۱۰ آوریل ۲۰۲۱ (۲۱ فروردین ۱۴۰۰) در بندر دبی در امارات متحده عربی برگزار شود.

این نمایشگاه جهانی از مهم ترین رویدادهای بین المللی به شمار می رود که هر ۵ سال یک بار در یک کشور برگزار می شود و به مدت ۶ ماه ادامه دارد و قرار است در طول این نمایشگاه جدیدترین دستاوردها و خلاقیت های بشری از سراسر دنیا در معرض دید عموم قرار گیرد.

برخی از کشورهای عربی حوزه خلیج فارس از جمله عربستان، امارات و بحرین پیشتر روابط پنهانی با اسراییل داشتند اما طی ماه های اخیر این روابط علنی شده و این کشورها برای برقراری روابط دوستانه با تل آویو گام های شتابزده برداشته اند.

در همین راستا، نفتالی بنت وزیر امور خارجه رژیم صهیونیستی،  ۱۰ تیر ماه ۹۸ برای نخستین بار به امارات متحده عربی سفر کرد.

دیدار وزیر امور خارجه رژیم صهیونیستی دومین سفر یک مقام رسمی این رژیم در یک سال گذشته از امارات است. پیش از وی "میری ریگو" وزیر ورزش رژیم صهیونیستی آبان ماه سال ۹۷ به امارات سفر کرده بود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.