​وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: دغدغه اصلی ما پس از اجرای طرح افزایش قیمت بنزین این است که، نگذاریم به مردم عزیزمان اجحاف بشود و در این راه مثل همیشه به کمک بسیج و به ویژه بسیج اصناف نیاز داریم.

به گزارش جماران، به نقل از شاتا، رضا رحمانی در نشست "تحقق گام دوم انقلاب با استفاده از ظرفیت‌های بسیج" که با حضور فعالان اقتصادی برگزار شد، با تأکید بر این موضوع افزود: بعد از اجرای طرح افزایش قیمت بنزین، بسیج اصناف برای موضوع کنترل و نظارت بر بازار و قیمت اقلام با استفاده از نیروهای انسانی خود بدون هیچ گونه چشم داشتی اعلام آمادگی کردند که از این روحیه جهادی استقبال می کنیم و جای تشکر دارد.

وی در ادامه تصریح کرد: سردار سلامی فرمانده محترم کل سپاه نیز دستورات لازم را در این خصوص داده اند که از ایشان نیز تشکر و قدردانی داریم.

وزیر صنعت، معدن و تجارت با بیان اینکه همواره عده ای سودجو به دنبال سو استفاده از فرصت ها هستند، گفت: در بحث افزایش قیمت بنزین با تمام تلاشمان نمی‌گذاریم که خدای نکرده در حق مردم عزیزمان اجحافی صورت بگیرد.

حل مشکلات حوزه تولید را تکلیف شرعی و قانونی خود می‌دانم

رحمانی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به برنامه های این وزارتخانه برای تحقق رونق تولید تصریح کرد: بنده حل مشکلات تولید و تسهیل فعالیت تولیدگران را تکلیف شرعی و قانونی خود می دانم و با تمام توان در این مسیر حرکت می کنم.

مدیون جانفشانی شهداء و بسیجیان هستیم

وی همچنین با تبریک 15 آذرماه؛ سالروز تشکیل بسیج و فرمان امام خمینی (ره) مبنی بر تشکیل ارتش بیست میلیونی اضافه کرد: همه فعالیت‌های ما زیر سایه امنیتی است که آن را مرهون جانفشانی‌ها و فداکاری‌های شهداء و بسیجیان هستیم.

وزیر صنعت، معدن و تجارت با اعلام اینکه اکنون نیز در یک جبهه و جنگ اقتصادی قرار داریم، گفت: صنعتگران و تولیدکنندگان در حوزه ساخت داخل بسیجیان این جبهه هستند.

رحمانی همچنین از همکاری وزارت دفاع، بسیج و سپاه پاسداران با وزارت صمت در حوزه نهضت ساخت داخل و داخلی سازی قطعات تشکر و قدردانی کرد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.