• کدخبر: 1294494
  • منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
  • نسخه چاپی

پایگاه اطلاع رسانی و خبری جماران -تهران

اگر اعتبارات تأمین شود توسعه حمل ونقل عمومی تا انتهای سال جاری امکان‌پذیر می‌شود، زیرا ما ۱۰ کارخانه اتوبوس سازی و ۴ کارخانه واگن‌سازی داریم که به صورت نیمه تعطیل درآمده است.

رئیس شورای شهر تهران با اشاره به دیدار با معاون اول رئیس جمهوری گفت:ما به معاون اول رئیس جمهور اعلام کردیم که وضعیت ناوگان حمل ونقل عمومی وضعیت خوبی نیست و آقای جهانگیری نیز نگرانی‌های ما را حس کردند و دستور بررسی و اقدام دادند.

به گزارش جماران، محسن هاشمی رفسنجانی درباره جزئیات دیدار خود با معاون اول رئیس جمهور گفت: من و آقای جمالی نژاد معاون وزیر کشور به خدمت آقای جهانگیری رسیدیم و در آنجا مسائل مربوط به حوزه حمل ونقل و دغدغه‌های موجود در این حوزه را با او مطرح کردیم.

وی افزود: با توجه به افزایش نرخ سوخت موضوع حمل و نقل و توسعه آن از اهمیت خاصی برخوردار است و ما به معاون اول رئیس جمهور اعلام کردیم که وضعیت ناوگان حمل ونقل عمومی وضعیت خوبی نیست و آقای جهانگیری نیز نگرانی‌های ما را حس کردند و دستور بررسی و اقدام دادند.

هاشمی در پاسخ به این سوال که آیا تا انتهای سال جاری ممکن است گشایشی در حوزه حمل ونقل عمومی و توسعه آن ایجاد شود، گفت: اگر اعتبارات تأمین شود این توسعه حمل ونقل عمومی تا انتهای سال جاری امکان‌پذیر می‌شود، زیرا ما ۱۰ کارخانه اتوبوس سازی و ۴ کارخانه واگن‌سازی داریم که به صورت نیمه تعطیل درآمده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
7 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 1294494
  • منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.