این منبع در ادامه بیان داشت: نظر مرجعیت درباره اعتراضات مردمی، نحوه تعامل با آن و پاسخگویی به مطالبات مردم همان چیزی است که به صورت واضح در خطبه های نماز جمعه اعلام کرده و به همه افرادی که تماس گرفته اند نیز اعلام شده است.

به گزارش جماران؛ یک مقام مسئول در دفتر حضرت آیت الله سیستانی در نجف اشرف اعلام کرد: آنچه در برخی رسانه ها و منابع سیاسی گفته شده که مرجعیت دینی درباره توافق ادعایی برای باقی ماندن دولت فعلی و پایان یافتن اعتراضات اخیر طرفیتی را اتخاذ نموده باشند صحت ندارد.

این منبع در ادامه بیان داشت: نظر مرجعیت درباره اعتراضات مردمی، نحوه تعامل با آن و پاسخگویی به مطالبات مردم همان چیزی است که به صورت واضح در خطبه های نماز جمعه اعلام کرده و به همه افرادی که تماس گرفته اند نیز اعلام شده است و هر چه خلاف این نکته باشد با هدف سوء استفاده سیاسی توسط بعضی گروه ها و جهت های سیاسی است و صحت ندارد.

این منبع همچنین اعلام کرد، اما آنچه درباره استفاده از تصاویر حضرت آیت الله سیستانی توسط عوامل امنیتی و یا نصب آن در اماکن عمومی دیده می شود، حضرت آیت الله سیستانی به این عمل راضی نبوده و پیش از این بارها درباره این مسئله توضیح داده شده است و امید می رود دوستداران ایشان از چنتین اقدامی پرهیز کنند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.