مدیر روابط عمومی وزارت جهاد کشاورزی گفت: انتشار این خبر و دامن زدن به آن توسط برخی سایت‌های خبری در حالی است که وزیر جهادکشاورزی هم اکنون در حال انجام امور مربوط به کشاورزان و مسائل دولتی است.

به گزارش جماران؛ ایلنا نوشت: مدیر روابط عمومی وزارت جهاد کشاورزی خبر استعفای محمود حجتی، وزیر جهادکشاورزی، که از دیروز در فضای مجازی منتشر و توسط تعدادی از سایت‌ها خبری به آن دامنه زده شده است را رد کرد.

علی محققی درباره خبر استعفای وزیر جهادکشاورزی، ‌اظهار کرد: خبر استعفای وزیر جهاد کشاورزی که توسط یکی از سایت‌های خبری در شبکه مجازی منتشر شده است را قویا رد می‌کنیم.

وی ادامه داد: انتشار این خبر و دامن زدن به آن توسط برخی سایت‌های خبری در حالی است که وزیر جهادکشاورزی هم اکنون در حال انجام امور مربوط به کشاورزان و مسائل دولتی است.

همچنین بررسی نشان می‌دهد محمود حجتی دیروز در جلسه هیات دولت حضور داشت و امروز نیز برای بدرقه رئیس جمهور برای سفر به کشور جمهوری آذربایجان در فرودگاه حضور دارد.

به نظر می‌رسد انتشار خبر کذب استعفای وزیر جهادکشاورزی توسط برخی از سایت‌های خبری و دامن زدن به آن برای جلب توجه مخاطبان در پی‌حاشیه‌های ایجاد شده درباره واگذاری امور بازرگانی به وزرات صمت و از دست رفتن خودکفایی گندم باشد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.