این رویداد در شرایطی رخ داد که "سید حسن نصرالله" دبیرکل حزب الله لبنان ۱۱ شهریورماه به ارتش رژیم صهیونیستی هشدار داد و گفت: آن زمان که به پهپادهایتان اجازه داده می شد حاکمیت لبنان را نقض کنند، پایان یافته است."

به گزارش جماران؛ شبکه تلویزیونی "المنار" بامداد دوشنبه گزارش داد که نیروهای مقاومت اسلامی لبنان موفق شده اند یک پهپاد متجاوز رژیم صهیونیستی را در جنوب شهرک رامیه سرنگون کنند.

به گزارش شبکه تلویزیونی "المنار"،‌ مقاومت اسلامی در بیانیه ای اعلام کرد: مجاهدان این مقاومت با سلاح مناسب یک پهپاد اسرائیلی را در حال عبور از مرز فلسطین و لبنان به سوی شهرک جنوبی رامیه در حرکت بود، رهگیری کردند به طوریکه این پهپاد در خارج از این شهرک سرنگون شد و هم اکنون در اختیار نیروهای مقاومت اسلامی قرار گرفت.

 این رویداد در شرایطی رخ داد که "سید حسن نصرالله" دبیرکل حزب الله لبنان ۱۱ شهریورماه به ارتش رژیم صهیونیستی هشدار داد و گفت: آن زمان که به پهپادهایتان اجازه داده می شد حاکمیت لبنان را نقض کنند، پایان یافته است."

سوم شهریورماه نیز دو فروند پهپاد متجاوز رژیم صهیونیستی با نقض حریم هوایی لبنان در جنوب بیروت در منطقه ضاحیه سقوط کردند که به گفته نصرالله هر یک از آنها پیش از انجام مأموریت سرنگون شدند.

اعتراف رژیم‌صهیونیستی به سرنگونی پهپاد جاسوسی خود در جنوب لبنان

منابع وابسته به ارتش رژیم صهیونیستی سرنگونی پهپاد این رژیم به دست رزمندگان مقاومت لبنان را تایید کردند.

به گزارش پایگاه خبری العهد، رسانه‌های رژیم صهیونیستی به نقل از ارتش این رژیم اذعان کردند، پهپادی که به دست مقاومت لبنان سرنگون شده است، جاسوسی بود.

ارتش این رژیم در عین حال مدعی شد، پهپاد سرنگون شده از نوع معمولی و در حال یک ماموریت عادی بود و در مورد تخلیه اطلاعاتی آن جای نگرانی نیست.

شبکه تلویزیونی "المنار" بامداد امروز دوشنبه از سرنگونی یک پهپاد متجاوز رژیم صهیونیستی در جنوب شهرک رامیه لبنان بدست نیروهای مقاومت اسلامی خبر داد.

بنابر اعلام المنار مقاومت اسلامی در بیانیه ای اعلام کرد: مجاهدان این مقاومت با سلاح مناسب یک پهپاد اسرائیلی را در حال عبور از مرز فلسطین و لبنان به سوی شهرک جنوبی رامیه در حرکت بود، رهگیری کردند به طوری که این پهپاد در خارج از این شهرک سرنگون شد و هم اکنون در اختیار نیروهای مقاومت اسلامی قرار دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.