فرمانده هوانیروز نیروی زمینی ارتش با اشاره به آمادگی بالای هوانیروز برای رژه هفته دفاع مقدس در سراسر کشور افزود: بالگردهای کبرا، ۲۱۴، ۲۰۶، ۲۰۵ و شنوک در این رژه شرکت می‌کنند و توان عملیاتی خود را به نمایش می‌گذارند.

به گزارش جماران؛ فرمانده هوانیروز نیروی زمینی ارتش گفت: یگان بالگردی نیروی زمینی ارتش با طیف گسترده‌ای از بالگردهای تهاجمی، ترابری، پشتیبانی رزمی و شناسایی در رژه هفته دفاع مقدس شرکت می‌کنند.

سرتیپ دوم «یوسف قربانی» روز یکشنبه با بیان اینکه روز ۳۱ شهریورماه عمده بالگردهای هوانیروز در شهرستان‌ها به پرواز در می‌آیند، اظهار داشت: در رژه این روز، یگان بالگردی نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران با طیف گسترده‌ای از بالگردهای تهاجمی، ترابری، پشتیبانی رزمی و شناسایی شرکت می‌کنند.

وی با اشاره به آمادگی بالای هوانیروز برای رژه هفته دفاع مقدس در سراسر کشور افزود: بالگردهای کبرا، ۲۱۴، ۲۰۶، ۲۰۵ و شنوک در این رژه شرکت می‌کنند و توان عملیاتی خود را به نمایش می‌گذارند.

فرمانده هوانیروز نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی خاطرنشان کرد: خلبان آخرین بالگردی که طی دو رژه قبلی (روز ارتش سال ۹۸ و رژه ۳۱ شهریور سال ۹۷) از مقابل جایگاه رژه در تهران عبور کرد خودم بود و امسال نیز ان شاء الله اگر قسمت باشد این کار را انجام می‌دهم.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.