شصت و یکمین دوره نمایشگاه بین المللی دمشق با شعار "از سوریه به جهان" روز گذشته (جمعه) به فعالیت ده روزه خود در حوزه های تجاری و جذب سرمایه گذاری پایان داد.

به گزارش جماران؛ مدیر نمایشگاه های سوریه در گفت و گو با خبرگزاری اسپوتنیک اعلام کرد که امسال بیش از ۶۰ شرکت از ایران در حوزه های مختلف در شصت و یکمین نمایشگاه تجاری دمشق حضور داشتند.

«غسان الفاکیانی» مدیر موسسه نمایشگاه های سوریه افزود: گفت و گوهای اولیه و هماهنگی های لازم برای عقد قرارداد در آینده نزدیک با طرف های ایرانی انجام شده است.

الفاکیانی همچنین آمار بازدیدکنندگان از نمایشگاه دمشق را یک میلیون و ۴۷۲ هزار نفر اعلام کرد.

وی یادآورشد  که در این دوره ۳۸ کشور در قالب یکهزار و ۷۰۰ شرکت در مساحتی بالغ بر ۱۰۰ هزار متر مربع محصولات خود را عرضه کردند.

الفاکیانی همچنین از افزایش حضور ۵۰۰ شرکت نسبت به دوره قبل خبر داد.

شصت و یکمین دوره نمایشگاه بین المللی دمشق با شعار "از سوریه به جهان" روز گذشته (جمعه) به فعالیت ده روزه خود در حوزه های تجاری و جذب سرمایه گذاری پایان داد.

در نمایشگاه امسال کشورهایی چون جمهوری اسلامی ایران، روسیه، چین، هند، برزیل، پرتغال، الجزایر، لبنان، فلسطین، عراق، عمان، امارات، آفریقای جنوبی، فیلیپین، اندونزی و جمهوری چک حضور داشتند.

نمایشگاه بین المللی دمشق در حالی برگزار شد که با بازگشت ثبات و آرامش در بیشتر مناطق سوریه، بار دیگر ساخت وسازها و راه اندازی صنایع مختلف شروع شده و مقام های سوری نیز با ارائه تسهیلات تشویقی و دادن امتیازات خاص، زمینه را برای سرمایه گذاران به خصوص سرمایه داران سوری مقیم خارج فراهم می کنند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.