رئیس مجلس گفت: باید بسیار توجه داشته باشیم که نتیجه بکارگیری این زنجیره نسل جدید می‌تواند سرعت ما را در فناوری هسته‌ای و امور مربوط به آن افزایش دهد.

به گزارش جماران؛ رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به رونمایی نسل جدید سانتریفیوژهای ایرانی، گفت: باید بسیار توجه داشته باشیم که نتیجه بکارگیری این زنجیره نسل جدید می‌تواند سرعت ما را در فناوری هسته‌ای و امور مربوط به آن افزایش دهد.

علی لاریجانی شامگاه چهارشنبه پس از نشست سران قوا که به میزبانی قوه قضاییه برگزار شد، با یادآوری اینکه اخیرا از زنجیره‌های نسل جدید سانتریفیوژ ایرانی (IR-۶) رونمایی شده است، اظهار کرد: در مورد زنجیره‌های نسل جدید باید بگویم که یک تحول بنیادین می‌تواند با بکارگیری آنها در فناوری هسته‌ای انجام شود و این موضوع برای ما بسیار حائز اهمیت است.

وی افزود: باید بسیار توجه داشته باشیم که نتیجه بکارگیری این زنجیره نسل جدید می‌تواند سرعت ما را در فناوری هسته‌ای و امور مربوط به آن افزایش دهد.

رئیس مجلس شورای اسلامی همچنین با اشاره به دستور مقام معظم رهبری مبنی بر اصلاح ساختار مدیریتی کشور اظهار کرد: این موضوع که دستور اولیه‌اش از سوی رهبر انقلاب صادر شده است در جلسات سران قوا پیش از این نیز مطرح می‌شد و مورد بررسی قرار می‌گرفت اما با توجه به تاکیدات مجدد ایشان بر آن باید با سرعت بیشتری این موضوع را پیگیری کنیم.

لاریجانی در ابتدای سخنان خود با مزاح گفت: از آقای رئیسی به خاطر اطعام مساکین که انجام دادند تشکر می‌کنیم.

حسن روحانی نیز در پاسخ به وی اظهار کرد: احتمالا غذا را از هیات‌های اطراف گرفته بودند.

رئیسی نیز در واکنش به اظهارات روحانی و لاریجانی گفت: به هر حال از هر جا که گرفته بودند با برکت بود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.