یک رسانه صهیونیستی به موفقیت دبیرکل حزب‌الله لبنان و عملی شدن معیارهای تعیین شده از سوی وی در حمله اخیر به رژیم صهیونیستی اذعان کرد.

به گزارش جماران،  روزنامه عبری زبان یدیعوت آحارونوت درباره تبادل شدید آتش اخیر میان حزب الله لبنان و رژیم صهیونیستی در مرزهای لبنان و اراضی اشغالی نوشت: عدم تلفات سربازان اسرائیلی در این حملات برای سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب‌الله لبنان ناامید کننده نیست و باید از وی در این باره تمجید کرد، چراکه نصرالله با حمله اخیر در مرزهای لبنان و اراضی اشغالی، حادثه سرنگونی دو پهپاد اسرائیلی در ضاحیه جنوبی لبنان را پشت سر گذاشت.

این روزنامه در ادامه آورده است: "نصرالله بر عملیاتی نظارت کرد که معیارهای تعیین شده او برای خودش و ملتش را عملی کرد و به رغم اینکه نیروهای اسرائیل هیچ‌گونه تلفاتی در این حمله متحمل نشدند اما نصرالله در این عملیات موفق شد.

یدیعوت آحارونوت همچنین گزارش داد: شکی در این نیست که نصرالله از دستاوردهای این عملیات رضایت دارد.

این روزنامه عبری زبان همچنین معتقد است که حزب‌الله در تلاشی برای انجام یک حمله جدید، اقدام روز یکشنبه را تکرار خواهد کرد.

این رسانه صهیونیستی در ادامه نوشت: دولت اسرائیل که پس از انتخابات سپتامبر تشکیل می‌شود پس از ایران با تهدید حزب‌الله مواجه خواهد بود.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.