پایگاه اطلاع رسانی و خبری جماران -تهران

رئیس سازمان برنامه و بودجه خبر داد:

مزایت حذف 4 صفر از پول ملی بزودی اطلاع رسانی می شود

رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: به طور قطع مبانی محاسباتی مردم اکنون با واحد " تومان " انجام می شود به همین جهت تلاش شد این موضوع که واقعی است ، آسان تر شود و مزایت آن بزودی اطلاع رسانی می شود.

به گزارش جماران؛ رئیس سازمان برنامه و بودجه از توجه جدی دولت به اقتصاد مقاومتی خبر داد و گفت : در تبصره ۱۸ قانون بودجه برای ایجاد ۹۸۸ هزار فرصت شغلی ۸ برنامه تعریف و تدوین شده است.

محمد باقر نوبخت روز پنجشنبه در بدو ورود به شهرکرد در فرودگاه بین المللی این شهر در گفت و گو با خبرنگاران افزود : تشکیل ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی برای کمک به تولید کنندگان است به همین دلیل، در تبصره ۱۸ قانون بودجه برای ۹۸۸ هزار فرصت شغلی ۸ برنامه تدوین شده و برای چهارمحال و بختیاری مشابه این برنامه تعریف شد که این برنامه ها برای تولید و اشتغال فراهم شده است.

نوبخت، درباره لایحه حذف ۴ صفر از پول ملی نیز گفت : این طرح بیشتر آماده کردن فضای جامعه با محاسبات است و اگر انتظار داشته باشیم شاخص های اقتصادی را متحول کند ، آنها با یک برنامه های دیگر انجام می شود.

 رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت:  به طور قطع مبانی محاسباتی مردم اکنون با واحد " تومان " انجام می شود  به همین جهت تلاش شد این موضوع که واقعی است ، آسان تر شود و مزایت آن بزودی اطلاع رسانی می شود.

وی ، هدف از سفر خود به چهارمحال و بختیاری را به نمایندگی از دولت جهت شرکت در ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان عنوان کرد و گفت : از این پس باید پیش از گذشته به استان سفر و طرحهای اقتصاد مقاومتی را دنبال کنم.

به گفته وی، چندین طرح بزرگ اقتصاد مقاومتی  در این استان مطرح است که باید دنبال شود که مهمترین این طرحها اتصال چهارمحال و بختیاری به شبکه سراسری خط آهن کشور است و در این زمینه پیشرفت فیزیکی آن بررسی و پیگیری شده است تا روند این طرح ملی تسریع شود.

نوبخت، ساخت دو هزار واحد مسکونی نیازمند در طول یک سال را از دیگر برنامه های سفر خود به چهارمحال و بختیاری عنوان کرد و گفت : جاده لردگان به شهرکرد نیز در این سفر در ستاد اقتصاد مقاومتی مورد ارزیابی قرار می گیرد.

به گزارش جماران، معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان برنامه و بودجه در سفر به چهارمحال و بختیاری در نشست شورای اقتصادی مقاومتی و برنامه ریزی، بهره برداری از طرحهای اقتصادی ، آغاز ساخت واحدهای مسکونی نیازمند و دیدار از طرحهای اقتصادی مقاومتی شرکت می کند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.