کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری سال 92 گفت: برخی از گروه‌های سیاسی که هم در مجلس و هم در دولت نفوذ کرده‌اند، چهره‌های غیرصلاحیت‌دار را به نظام مدیریتی تحمیل می‌کنند که همین باعث شده هر روز خبر اختلاس فلان مدیر و بهمان کس را بشنویم.

به گزارش جماران؛ محمد غرضی گفت: در دهه 60 حتی پای یک نفر از اعضای وزارتخانه‌های مخابرات، نیرو و نفت به دادگاه کشیده نشد و یک حکم قضایی هم علیه مدیران آن دوره صادر نشد.

محمد غرضی کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری سال 92 گفت: «ستاد سیاسی کشور به‌هم‌ریخته است. در واقع سیاسیون محکوم اعمال خودشان هستند.» به اعتقاد وزیر سابق پست و تلگراف و تلفن، در دهه 60 حتی پای یک نفر از اعضای وزارتخانه‌های مخابرات، نیرو و نفت به دادگاه کشیده نشد و یک حکم قضایی هم علیه مدیران آن دوره صادر نشد. غرضی معتقد است: مردم به خاطر بی‌اعتمادی به سیستم اداری، سیستم قانون‌گذاری و مدیریت کشور، گروه‌ها و احزاب را رها کرده‌اند. مشروح گفت‌وگوی اعتمادآنلاین با سید محمد غرضی به شرح زیر است:

محمدغرضی گفت: مهم این است که ملت در هر شرایطی پشت کشور هستند و سلب اعتماد مردم از گروه‌های سیاسیِ امتیاز‌خواه، خللی به تعصب‌شان بر نظام و کشور وارد نمی‌کند. به‌ همین دلیل معتقدم انتخابات پیش رو باز هم شاهد و ناظر حضور پرشور مردم خواهد بود. در تاریخ 150ساله ایران، ملت هر وقت تحت‌ فشار قرار گرفته‌اند همیشه پشتیبان کشورشان بوده‌اند و ان‌شاءالله باز هم خواهند بود. مخصوصاً اینکه کارهای ترامپ باعث شد طرفداران داخلی آمریکا بدانند باید از کشورشان حمایت کنند نه از آمریکا یا هر کشور بیگانه دیگر. به‌ همین دلیل ایران مثل فرانسه شلوغ نشد و مردم به خیابان‌ها نریختند.

این چهره همچنین ادامه داد: گروه‌های سیاسی از اختلاف بین مردم بهره می‌برند. به‌ همین خاطر مسائلی چون رفتن زنان به ورزشگاه و... را به قول شما روزنامه‌نگاران بولد می‌کنند که مردم فکر کنند این مسائل را مسائل عمده کشور نشان می‌دهند تا بتوانند کارهای خود را پیش ببرند. البته این حرف من بدان معنی نیست که برخی از چنین دغدغه‌هایی فاقد اهمیت است.

کاندیدای انتخابات یازدهمین‌ دوره ریاست‌ جمهوری با اشاره به خبرهایی که این روزها درباره اختلاس و... منتشر می‌شود، گفت: اصلاً مردم به خاطر بی‌اعتمادی به سیستم اداری، سیستم قانون‌گذاری و مدیریت کشور، گروه‌ها و احزاب را رها کرده‌اند. در واقع گرفتاری اصلی آقای روحانی این است که آمده‌، سِمتی گرفته‌ و برای کشور و ریاست دولت گرفتاری به‌ وجود آورده است.

او سپس اضافه کرد: در دهه 60 حتی پای یک نفر از اعضای وزارتخانه‌های مخابرات، نیرو و نفت به دادگاه کشیده نشد و یک حکم قضایی هم علیه مدیران آن دوره صادر نشد. می‌خواهم بگویم مدیریت کشور به نظام وفا ندارد که کارهایشان هم با حمایت جریان‌های سیاسی است. در یکی از دادگاه‌هایی که از تلویزیون پخش می‌شد، یک جوان 27ساله 15 تا حکم مدیرعاملی و عضویت در هیات‌مدیره و... داشت. این نشان می‌دهد جریان‌های سیاسی پشت چنین آدم‌هایی هستند و پشت مدیریت، فساد را به جامعه تزریق می‌کنند. چنین رفتارهایی در 20 سال دوم روزبه‌روز بیشتر شده است.

محمد غرضی در پایان گفت: برخی از گروه‌های سیاسی که هم در مجلس و هم در دولت نفوذ کرده‌اند، چهره‌های غیرصلاحیت‌دار را به نظام مدیریتی تحمیل می‌کنند که همین باعث شده هر روز خبر اختلاس فلان مدیر و بهمان کس را بشنویم.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 1241433
  • منبع: اعتمادآنلاین
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.