عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تغییر سیاست امارات نسبت به ایران را مثبت ارزیابی کرد و گفت: از تغییر رویکرد امارات در جهت تقویت و بهبود رابطه با جمهوری اسلامی ایران استقبال و آن را مثبت ارزیابی می‌کنیم و امیدوار هستیم که دولت امارات متحد عربی آن را به عنوان یک سیاست دائمی تصمیمی گیری کرده باشد.

به گزارش جماران، علاءالدین بروجردی در رابطه با چرخش مواضع سیاسی امارات به سمت ایران اظهار کرد: امارات متحد عربی در طول ده‌ها سال گذشته همیشه رابطه سیاسی و اقتصادی خوبی با ایران داشت اما وارد بازی خطرناک و باتلاق بدی در منطقه شد که ورود به جنگ یمن بود.

تغییر رویکرد امارات را نسبت به ایران مثبت ارزیابی می‌کنیم

نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی در ادامه افزود: به نظر من اماراتی‌ها هر وقت این اشتباه را جبران کنند به نفع این کشور و حتی کشورهای منطقه خواهد بود. بنابراین ما از تغییر رویکرد امارات در جهت تقویت و بهبود رابطه با جمهوری اسلامی ایران استقبال و آن را مثبت ارزیابی می‌کنیم و امیدوار هستیم که دولت امارات متحد عربی آن را به عنوان یک سیاست دائمی تصمیمی گیری کرده باشد.

داشتن رابطه خوب با عربستان را بر رابطه فعلی ترجیح می‌دهیم

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در خصوص سیاست‌های عربستان در قبال ایران خاطرنشان کرد: ما حتما داشتن رابطه خوب با عربستان را بر رابطه فعلی ترجیح می دهیم و امیدوار هستیم که عربستان بتواند نقطه پایانی بر کشتار مردم یمن بگذارد و رویکرد سیاسی خود را در منطقه تغییر دهد.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.