به گزارش جماران؛ روزنامه ایران نوشت: حجت‌الاسلام علیرضا پناهیان شنبه شب در نخستین نشست از سلسله نشست‌های «زنان و خانواده در اندیشه رهبر معظم انقلاب» در مشهد گفت: انعطاف‌پذیری شوهر نسبت به همسر خود امری ضروری است اما در مقابل مردی که مطیع زن خود شود و از ترس از او فرمانبرداری کند، ملعون است و خود زن نیز از چنین مردی لذت نمی‌برد.

به گزارش ایرنا، وی افزود: مردان براساس قانون نظام اجتماعی مقتدر و حاکم خانه هستند و در برابر زن و فرزندان‌شان انعطاف‌پذیر می‌شوند، به طوری که هر زمان همسرشان شروع به گلایه کردن، ناسازگاری و فریاد زدن کرد، با او مدارا می‌کنند. همان گونه که مرد نیازمند نوازش همسر است، زن نیز به محبت همسر خود نیاز دارد و گاهی این نیاز را با داد و فریاد و ناسازگاری نشان می‌دهد.

پناهیان ادامه داد: زنان بازیگران بسیار خوبی هستند به طوری که نقش‌های متفاوتی در قالب همسر، مادر و یک فعال اجتماعی در محل کار خود را بخوبی و به طور همزمان ایفا می‌کنند، این استعداد منحصر به زنان است و نباید از آن غافل شد. وی با اشاره به قدرت زبان زنان اظهار داشت: گناه زن در استفاده بد از زبان چند برابر گناه مردان است و در روایات مهم‌ترین عامل ورود زنان به جهنم زبان‌شان دانسته شده است نه حجاب‌شان. وی گفت: اغلب دختران بی بند و بار مادران دهان دریده‌ای دارند که در برابر شوهر خود زبان‌شان را نگه نداشته‌اند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.