پایگاه اطلاع رسانی و خبری جماران -تهران

مدیرعامل شرکت کشتیرانی استنا ابراز امیدواری کرد که رفع توقیف نفتکش گریس یک ایران در جبل الطارق بتواند زمینه پیشرفت گفت‌وگوها برای آزادی نفتکش استنا ایمپرو متعلق به این شرکت که هم اکنون در بازداشت نیروهای ایرانی است، منجر شود.

به گزارش جماران؛ مدیرعامل شرکت مالک نفتکش استنا ایمپرو انگلیس ابراز امیدواری کرد رفع توقیف نفتکش ایرانی در جبل طارق بتواند زمینه گفت‌وگو برای آزاد شدن نفتکش انگلیسی در تنگه هرمز را فراهم کند.

به نقل از شیپینگ واچ، اریک هانل، مدیرعامل شرکت کشتیرانی استنا ابراز امیدواری کرد که رفع توقیف نفتکش گریس یک ایران در جبل الطارق بتواند زمینه پیشرفت گفت‌وگوها برای آزادی نفتکش استنا ایمپرو متعلق به این شرکت که هم اکنون در بازداشت نیروهای ایرانی است، منجر شود.

اخیرا دادگاه عالی جبل الطارق حکم رفع توقیف نفتکش گریس یک ایران را صادر کرده و در حال حاضر نفتکش ایرانی در حال آماده سازی برای ترک جبل الطارق است.

نفتکش استنا ایمپروی انگلیس پس از چندین مورد تخلف از جمله عبور از مسیر خلاف تنگه هرمز برای ورود به خلیج فارس، عدم پاسخگویی به هشدارهای مقامات ایرانی و خاموش کردن سیستم‌های مکان یابی توسط نیروی دریایی ایران در حال ورود به تنگه هرمز توقیف شده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.