اسحاق جهانگیری معاون اول رییس جمهوری فردا برای شرکت در یازدهمین کنفرانس دوسالانه اقتصاد کشاورزی ایران به البرز سفر می‌کند.

به گزارش جماران، محمدعلی نجفی استاندار البرز گفت: اسحاق جهانگیری سه شنبه(18 اردیبهشت) برای شرکت در مراسم گشایش کنفرانس دوسالانه اقتصاد کشاورزی ایران به البرز سفر خواهد کرد.

وی ادامه داد: این رویداد بزرگ علمی کشور به منظور بررسی و تجمیع یافته‌های جدید پژوهشگران و محققان علم اقتصاد کشاورزی در حوزه اقتصاد کشاورزی ایران برگزار شده و یک رویداد علمی شایان توجه در سطح ملی خواهد بود.

استاندار البرز گفت: امید است در مدت برگزاری این کنفرانس دو روزه مسائل مختلف بخش اقتصاد کشاورزی به صورت ریشه‌ای بررسی و راهکارهای لازم برای تصمیم‌گیری‌های کلان کشور از سوی اساتید این حوزه ارائه شود.

وی با استقبال از برگزاری این رویداد بزرگ علمی در کرج گفت: از پتانسیل‌های استان در رشد بخش کشاورزی می‌توان اقلیم مستعد کشاورزی، نزدیکی به بازارهای بزرگ مصرف، استقرار راه‌های ترانزیتی کشور و مراکز علمی و پژوهشی کشاورزی و مکانیزاسیون کشاورزی با بکارگیری نخبگان و بهره‌وری بالای تولید محصولات نام برد.

استاندار البرز افزود: البرز دارای نقش چندگانه و متمایز در بخش‌های مختلف صنعت، خدمات و کشاورزی ایران است و تمام تلاش ما در البرز بر این است تا از مزیت‌های مختلف برای ارتقای سطح فناوری و قابلیت‌های بهره وری عوامل تولید بخش کشاورزی بهره بگیریم.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.