نایب رئیس فراکسیون امید مجلس با بیان اینکه تخریب زنگنه جفا به این عنصر انقلابی است گفت: عده ای در وزارت نفت به رانت‌ها چشم دوخته بودند که از هیچ کاری هم در این زمینه فرو‌گذار نکردند.

به گزارش جماران؛ نایب رئیس فراکسیون امید مجلس با بیان اینکه تخریب زنگنه جفا به این عنصر انقلابی است گفت: عده ای در وزارت نفت به رانت‌ها چشم دوخته بودند که از هیچ کاری هم در این زمینه فرو‌گذار نکردند.

محمدرضا تابش با اشاره به هجمه‌ها به وزیر نفت، گفت: آقای زنگنه جزو برترین نیروهای برآمده از انقلاب اسلامی و فردی آرمان‌گرا، آرمان‌خواه و عمل‌گرا است و جزو عناصر بسیار سالم و کاردان است، ایشان فشار زیادی را در حال حاضر برای تولید و صادرات و فروش نفت تحمل می‌کند و جفاست که این عنصر انقلابی که برآمده از دل انقلاب اسلامی است را تخریب کنیم.

وی در مورد سخنان زنگنه که گفته بود “هر وقت از پرونده بابک زنجانی سخن گفته‌ام تخریب‌ها بیشتر شده است” بیان کرد: عده‌ای در وزارت نفت به رانت‌ها چشم دوخته بودند که از هیچ کاری هم در این زمینه فرو گذار نکردند.

تابش خاطر نشان کرد: تخریب‌ها علیه آقای زنگنه یا از طرف عده‌ای از افراد سیاسی است که خیلی اهل تحلیل قضایا و مسائل و موضوعات نیستند و یا از طرف عده ای از افراد است که بند نافشان را به رانت وصل کرده‌اند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
  • کدخبر: 1212938
  • منبع: فام نیوز
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.