وزیر سابق اسرائیلی روز یکشنبه در یک گفت‌وگوی رادیویی تاکید کرد که «عذر خواهی بابت کشته شدن یک نیروی جنبش حماس، دیوانگی محض است و این حکایت از ترس نتانیاهو دارد».

به گزارش جماران،‌ «آویگدور لیبرمن» وزیر جنگ سابق رژیم صهیونیستی تهدیدات پیاپی «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر این رژیم علیه حزب‌الله لبنان را بی‌اعتبار خواند.

به گزارش روسیاالیوم، آویگدور لیبرمن گفت که «نتانیاهو مانند سگی است که فقط پارس می‌کند، اما گاز نمی‌گیرد».

وزیر سابق اسرائیلی روز یکشنبه در یک گفت‌وگوی رادیویی تاکید کرد که «عذر خواهی بابت کشته شدن یک نیروی جنبش حماس، دیوانگی محض است و این حکایت از ترس نتانیاهو دارد».

نظامیان رژیم صهیونیستی صبح پنجشنبه هفته گذشته به سمت یک نقطه‌ دیدبانی وابسته به نیروهای حماس در گذرگاه «بیت‌حانون» (ایزر) تیراندازی کردند. در پی این موضوع گردان‌های القسام  از شهادت یکی از اعضایش به نام «محمود ادهم» خبر داد و اعلام کرد وی از یگان حفاظت مرزی بوده است.

دیروز نتانیاهو اعلام کرد، به شهادت رساندن «محمود احمد صبری الادهم» (28 ساله) از اعضای گردان های «القسام» شاخه نظامی حماس عمدی نبوده است و تا زمانی که حماس و گروه‌های فلسطینی در نوار غزه به آتش‌بس پایبند باشند، تل‌آویو نیز به آن پایبند است.

ارتش رژیم اشغالگر قدس روز پنجشنبه گذشته (۲۰ تیر) در اعترافی کم سابقه مدعی شد که یکی از فعالان جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) را «به اشتباه» هدف قرار داده و به شهادت رسانده است.

ارتش رژیم صهیونیستی مدعی است که نظامیان این رژیم در اثر سوء تفاهم و تصور اینکه این فرد مسلح است به سمت او آتش گشوده‌اند. ارتش این رژیم مدعی است که در حال تحقیق بر روی این حادثه است.

رهبران حماس در نشستی که با هیأت مصری در نوار غزه داشتند، تأکید کردند، «رژیم اشغالگر باید بداند که مقاومت در نوار غزه جز به شکست محاصره راضی نخواهد شد»

وزیر جنگ سابق رژیم صهیونیستی در ادامه اظهاراتش علیه نتانیاهو گفت که «هر ماه بیشتر و بیشتر به حماس رشوه می‌دهیم تا به ما حمله نکنند».

لیبرمن هرچند از سیاستمداران راستگرا محسوب می‌شود، ولی به دلیل اختلافات شدید با نتانیاهو در نوامبر ۲۰۱۸ از سمتش استعفا داده بود. این اختلافات به جایی رسید که لیبرمن پس از انتخابات آوریل ۲۰۱۹، از پیوستن به کابینه نتانیاهو سر باز زد.

«بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در کمتر از ۲۴ ساعت گذشته، دو بار حزب‌الله لبنان را تهدید کرد.

نتانیاهو که دیروز هم حزب‌الله را تهدید کرده بود، امروز (یکشنبه) در جمع وزاری کابینه خود گفت که «اگر حزب‌الله جرأت کند و به اسرائیل حمله کند، ما ضربات مهلکی را به لبنان وارد خواهیم کرد».

سید حسن نصرالله در سخنرانی اخیر خود گفته بود که «نیروهای مقاومت قادر هستند کل اسرائیل را هدف قرار دهند و در صورت وقوع جنگ، آن را به عصر حجر باز می‌گرداند».

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی دیروز (شنبه) هم در اظهاراتی تهدیدآمیز مدعی شده بود که «ارتش منتظر چراغ سبز من برای انجام عملیات نظامی در غزه است؛ عملیاتی که در صورت عدم پایبندی حماس به آتش‌بس برای این جنبش دردآور خواهد بود».

«سرایا القدس» شاخه نظامی جهاد اسلامی در واکنش به این اظهارات نتانیاهو اعلام کرد که «آماده پاسخگویی به هر حمله رژیم صهیونیستی است و دست‌بسته نخواهد نشست.»

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.