مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان گفت: آیت الله نعیم آبادی تصمیم دارند ادامه خدمت به اسلام و انقلاب را در سنگر دیگری پیگیری کنند.

به گزارش جماران؛ فردا آخرین نمازجمعه شهر بندرعباس به امامت آیت الله نعیم آبادی برگزار و در هفته آینده شاهد انتصاب نماینده جدید ولی فقیه در استان هرمزگان خواهیم بود.

مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان با اعلام این خبر، افزود: امام جمعه بندرعباس، پس از ۲۹ سال از سنگر امامت جمعه شهرستان بندرعباس و نمایندگی ولی در استان هرمزگان خداحافظی می‌کند.

حجت الاسلام و المسلمین حسن نعیم آبادی، تصریح کرد: آیت الله نعیم آبادی تصمیم دارند ادامه خدمت به اسلام و انقلاب را در سنگر دیگری پیگیری کنند.

بر اساس این گزارش، آیت الله نعیم آبادی ۷۵ ساله چهار سال از عمرش را پشت میله‌های زندان ساواک گذراند و پس از انقلاب به امامت جمعه شهرستان دامغان منصوب شد و در ۱۳ آذر ۱۳۶۹ با حکم مقام معظم رهبری، نمایندگی ولی فقیه در استان هرمزگان را عهده دار شد.

وی، نمایندگی مردم استان هرمزگان را در دوره سوم و چهارم مجلس خبرگان رهبری بر عهده داشته است.

از خدمات برجسته وی می‌توان به ساخت ۴۰۰ مسجد در هرمزگان و ایجاد بنای مسجد جامع بندرعباس به عنوان یکی از بزرگترین مساجد جهان اسلام، تأسیس و ساخت حوزه‌های علمیه و تألیف ۷۸ کتاب اشاره کرد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.