ترامپ درباره ادعای حمله به ایران باز هم مدعی شد هزینه انسانی وی را وادار به توقف حمله کرد و گزینه‌های دیگری وجود دارد.

به گزارش جماران؛ رئیس جمهور آمریکا در کنفرانس خبری در پایان نشست گروه ۲۰ شرکت کرد و به موضوعات مختلفی پرداخت.

دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا در کنفرانس خبری در پایان نشست گروه 20 در اوساکای ژاپن گفت: شاید با رهبر کره شمالی در مرز دو کره در سفرم به کره جنوبی دیدار کنم.

وی درباره جنگ تجاری با چین نیز گفت: من با رئیس جمهور چین موافقت کردم تا شرکت های چینی به فروش محصولات خود به شرکت‌های آمریکایی ادامه دهند.

ترامپ در ادامه به حرف و حدیث‌های جنجالی در خصوص کمک روسیه به وی برای پیروزی در انتخابات 2016 گفت: من بخاطر روسیه انتخابات ریاست جمهوری را برنده نشدم بلکه بخاطر توانایی‌ها و تلاشم پیروز شدم.

رئیس جمهور آمریکا درباره قتل جمال خاشقجی نویسنده منتقد سعودی نیز افزود: ولیعهد سعودی به من گفت 13 نفر در رابطه با قتل خاشقجی محاکمه شده‌اند.

ترامپ گفت: درباره دیدگاه مقامات اطلاعاتی آمریکا در خصوص مسئولیت محمد بن سلمان ولیعهد سعودی در قتل خاشقجی اظهار نظری نمی‌کنم.

وی درباره ادعای حمله به ایران باز هم مدعی شد هزینه انسانی وی را وادار به توقف حمله کرد و گزینه‌های دیگری وجود دارد. ترامپ گفت: امیدوارم مجبور به استفاده از نیروی نظامی نشویم.ترامپ همچنین مدعی شد: نمی توانیم اجازه دهیم ایران به سلاح هسته ای دست یابد.

ترامپ در ادامه افزود: رئیس‌جمهور فرانسه به من گفت کشورش دارای روابط تجاری با ایران است و می‌خواهد با آنها دیدار کند و من نیز او را برای این امر تشویق کردم.

رئیس جمهور آمریکا باز هم ادعای ارتباط جان کری وزیر خارجه دولت اوباما با ایران را مطرح کرد و گفت: مذاکرات جان کری با ایران مسیر گفت‌وگوها را پیچیده می‌کند و احتمال دستیابی به توافق را سخت خواهد کرد.

به عقیده ترامپ جان کری به ایران گفته در صورتی که 15 ماه صبر کنید احتمالا ترامپ انتخابات را از دست بدهد و با کسی توافق کنید که هرچه می‌خواهید به شما بدهد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.