عضو شورای عالی سیاست گذاری اصلاح طلبان با بیان اینکه ارتباطی میان ناکارآمدی لیست امید در انتخابات هیأت رئیسه دوره چهارم مجلس و تشکیل کارگروه رصد و ارزیابی لیست امید وجود ندارد، خاطرنشان کرد: جریان اصلاحات و فراکسیون امید مجلس و شورای شهر در انتقال مواضع، دستاوردها و عملکردها به افکار عمومی و همچنین رفع ابهامات توفیق چندانی نداشته است.

به گزارش جماران؛ عضو شورای عالی سیاست گذاری اصلاح طلبان، لیست امید را از فراکسیون امید مجلس جدا دانست و گفت: کنار هم قرار دادن آنها موجب ناهمسانی اطلاعات و ارائه تحلیل های غیرواقعی می شود.

«حسن رسولی» روز دوشنبه درباره اظهارات «شهیندخت مولاوردی» مبنی بر تشکیل کارگروه ای در شورای عالی سیاست گذاری اصلاح طلبان برای رصد و ارزیابی عملکرد نهادهای برآمده از لیست امید، اظهارداشت: یکی از زیر مجموعه‌های این شورا به همراه کارگروه رسانه و استان‌ها، کارگروه پایش است که در آن سیاست‌ها، راهبردها و بازخوردهای انتخاباتی گذشته شورا ی عالی سیاست گذاری اصلاح طلبان مورد بررسی قرار می‌گیرد.

وی با بیان اینکه ارتباطی میان ناکارآمدی لیست امید در انتخابات هیأت رئیسه دوره چهارم مجلس و تشکیل کارگروه رصد و ارزیابی لیست امید وجود ندارد، خاطرنشان کرد: جریان اصلاحات و فراکسیون امید مجلس و شورای شهر در انتقال مواضع، دستاوردها و عملکردها به افکار عمومی و همچنین رفع ابهامات توفیق چندانی نداشته است.

عضو شورای عالی سیاست گذاری اصلاح طلبان اظهار داشت: درباره انتخاب «محمد مهدی زاهدی» به عنوان رئیس کمیسیون آموزش مجلس شورای اسلامی برخی رسانه‌ها به ویژه ارگان مطبوعاتی حزب سازندگی، استنتاج‌ها و تحلیل‌هایی چون کم کاری «محمد رضا عارف» را مطرح کردند که از اساس با واقعیت همخوانی ندارد.

رسولی عنوان داشت: اگر بخواهید چرایی رای آوردن «مجتبی ذوالنور» به ریاست کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس مورد کنکاش قرار دهیم باید از مصطفی کواکبیان سوال کنید. بدترین نوع تحلیل بررسی آن از راه دور است آنچه که در فضای رسانه‌ای گفته می‌شود به لحاظ فقدان اطلاعات کافی نسبتی با مواضع و تصمیمات اصلی فراکسیون امید ندارد.

وی اضافه کرد: لیست امید با فراکسیون امید مجلس جدا از هم هستند. سال ۹۴ لیست امیدی داشتیم که «علی لاریجانی» هم جزو نامزدهای آن بود. اگر قرار باشد عملکرد لیست امید را به حساب فراکسیون امید بگذارید و آن را بررسی کنیم به دلیل ناهمسانی اطلاعات واقعی دچار تحلیل‌هایی می‌شویم که فاصله معناداری با واقعیت دارند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.