فرمانده کل سپاه با اشاره به سرنگونی پهپاد جاسوسی آمریکا در هرمزگان تصریح کرد: این روش و منش و قاعده ملت ایران در برخورد با دشنمنان است. سرنگون کردن پهپاد آمریکا شامل یک پیام اشکار و قاطع و صریح بود و آن اینکه مدافعان مرزهای میهن اسلامی ایران در مقابل تعرض هر بیگانه‌ای به این سرزمین عکس‌العمل‌ها و واکنش‌های قاطع و تمام کننده خواهند داشت.

به گزارش جماران؛ فرمانده کل سپاه گفت: در سحرگاه امروز پدافند هوایی سپاه یک فروند هواپیمای بدون سرنشین آمریکایی را که در حال تعرض به حریم ایران بود را شجاعانه سرنگون کرد.

سرلشکرحسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی صبح امروز در مراسم بزرگداشت شهدای استان کردستان طی سخنانی اظهار داشت: امروز ضعف موریانه‌ای از درون قدرت آمریکا را مورد هدف قرار داده است. آنها می‌خواستند ملت ایران را تسلیم کنند اما ملت ایران قهرمانانه برای حفظ استقلال خود ایستاد و آنها در این سناریو هم شکست خوردند.

وی افزود: آنها می‌خواستند وانمود کنند راه حل مشکلات ما مذاکره است اما ما تا به امروز با منطق مقاومت رشد کرده‌ایم و دشمنانمان را فرسوده‌ایم و به عزت و اقتدار رسیده‌ایم.

سردار سلامی ادامه داد: مذاکره بازی در فضای نابرابری فشار و منطق تسلیم است. در مذاکره فشار دشمن تهدید می‌شود زیرا فکر می‌کند از مقاومت عقب نشسته‌ایم. این ملت ایستاده است و مذاکره را مطلقا رد می‌کند.

فرمانده کل سپاه با اشاره به سرنگونی پهپاد جاسوسی آمریکا در هرمزگان تصریح کرد: امروز شنیدید در سحرگاه امروز پدافند هوایی سپاه یک فروند هواپیمای بدون سرنشین آمریکایی را که از مرزهای کشور عبور کرده و در حال تعرض به حریم ایران بود را شجاعانه سرنگون کرد. این روش و منش و قاعده ملت ایران در برخورد با دشنمنان است. سرنگون کردن پهپاد آمریکا شامل یک پیام اشکار و قاطع و صریح بود و آن اینکه مدافعان مرزهای میهن اسلامی ایران در مقابل تعرض هر بیگانه‌ای به این سرزمین عکس‌العمل‌ها و واکنش‌های قاطع و تمام کننده خواهند داشت. مرزها خط قرمز ما است و هر دشنمی که به این مرزها تعرض کند برنخواهد گشت. ما اعلام می‌کنیم بنای جنگ با هیچ کشوری نداریم اما برای جنگ کاملا آماده‌ایم و حادثه امروز نشان روشنی داشت از این پیام دقیق.

سرلشکر سلامی خاظرنشان کرد: تنها راه ایمن بودن دشمنان احترام به تمامیت ارزی و امنیت ملی و منافع حیاتی ملت بزرگ ایران است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.