وزیر اطلاع رسانی یمن گفت: هر قدر که ما به امنیت و صلح در منطقه و در یمن بیشتر علاقه از خودمان نشان دادیم و گفتیم امنیت یمن به معنای امنیت بقیه منطقه است ، بر لجاجت و تکبر و زورگویی کشورهای متجاوز و تعمد در ارتکاب جنایت و تنگ تر کردن عرصه بر ملت یمن و تشدید محاصره آن و جنگ سیاسی و انسانی و نظامی و جنگ در عرصه های دیگر با ملت یمن افزوده شد.

به گزارش جماران؛ وزیر اطلاع رسانی یمن اعلام کرد ارتش و کمیته های مردمی یمن سلاح جدیدی در اختیار دارند که هیچ کشوری در منطقه عربی از آن برخوردار نیست و اگر رزمندگان یمنی مجبور شوند ، از آن استفاده خواهند کرد. یکی از ویژگی های این سلاح برد بلند آن است.

ضیف الله الشامی در خصوص معادله فرودگاه در برابر فرودگاه که ارتش و کمیته های مردمی یمن مطرح و آنرا عملیاتی کرده اند ‎، گفت این معادله پس از آن مطرح شد که همه امتیازاتی که در چارچوب رایزنی ها و بررسی ها از ژنو یک گرفته تا ژنو دو و کویت یک و کویت دو و توافقنامه های سوئد داده شد به نتیجه نرسید. هر قدر که ما به امنیت و صلح در منطقه و در یمن بیشتر علاقه از خودمان نشان دادیم و گفتیم امنیت یمن به معنای امنیت بقیه منطقه است ، بر لجاجت و تکبر و زورگویی کشورهای متجاوز و تعمد در ارتکاب جنایت و تنگ تر کردن عرصه بر ملت یمن و تشدید محاصره آن و جنگ سیاسی و انسانی و نظامی و جنگ در عرصه های دیگر با ملت یمن افزوده شد و این کشورهای متجاوز همواره تلاش می کنند از یمنی ها امتیازات بیشتر و بیشتری بگیرند تا کرامت و سرزمین و عزت خودشان را بفروشند و تسلیم شوند اما چنین چیزی محال است محقق شود و ملت یمن چنین کاری نخواهد کرد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 1201207
  • منبع: خبرگزاری صداو سیما
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.