نیروهای ارتش یمن و کمیته‌های مردمی با گلوله‌های توپخانه مواضع نظامیان و مزدوران سعودی را در الرمضه و الطوال در جیزان هدف قرار دادند.

نیروهای ارتش یمن و کمیته‌های مردمی با انجام حملات و عملیاتی علیه مواضع مزدوران متجاوز سعودی، شماری از آن‌ها را به هلاکت رساندند و عده‌ای دیگر را نیز مجروح کردند.

به گزارش جماران، به نقل از شبکه خبری العالم، نیروهای ارتش یمن و کمیته‌های مردمی با گلوله‌های توپخانه مواضع نظامیان و مزدوران سعودی را در الرمضه و الطوال در جیزان هدف قرار دادند.

جنگنده‌های متجاوز سعودی در ساعات گذشته، طی ۹ حمله مناطق حرض و میدی را هدف قرار دادند.

خبر دیگر از یمن حاکی از آن است که اجساد ۵۰ تن از مزدوران ائتلاف سعودی در استان‌های جنوبی یمن که در درگیری با نیروهای ارتش و کمیته های مردمی در جبهه نجران کشته شده بودند، به شهر عدن منتقل شد.

نیروهای ارتش و کمیته‌های مردمی یمن به مواضع نیروهای ارتش سعودی و مزدوران آن‌ها در پایگاه الفواز و المخروق الکبیر در نجران حمله کردند.

نیروهای توپخانه ارتش و کمیته‌های مردمی یمن همچنین مواضع نظامی سعودی و مزدوران آن‌ها در بلندی‌های رجل در نجران را هدف قرار دادند.

نیروهای ارتش و کمیته های مردمی یمن با چند موشک کاتیوشا، مواضع مزدوران سعودی در شرق القفال در نجران را هدف قرار دادند.

در همین حال، جنگنده‌های متجاوز سعودی منزل عبدالله حمود سعسوع درمنطقه غوله الحنشات در نهم را هدف حمله قرار دادند.

نیروهای ارتش یمن و کمیته‌های مردمی یک دستگاه خودروی زرهی متعلق به مزدوران سعودی را با موشک هدایت‌شونده در ساحل میدی در استان حجه هدف قرار دادند.

هنچنین در حمله انتحاری به مقر نیروهای موسوم به کمربند امنیتی در استان ابین درجنوب یمن، چهار تن از این نیروها کشته شدند.

به گزارش العالم از یمن، درحمله سه عامل انتحاری به اردوگاه نیروهای موسوم به کمربند امنیتی در منطقه مودیه در استان ابین درجنوب یمن، چهار تن از این نیروها کشته و ۵ تن دیگر زخمی شدند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.