مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان گفت: در حال حاضر هر دو فروند نفتکش در آب‌های بین‌المللی بده و در وضعیت باثبات هستند.

به گزارش جماران؛ مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان آخرین وضعیت دو نفتکش سانحه دیده در دریای عمان را تشریح کرد و گفت: کارشناسان ایرانی برای ارزیابی وضعیت یکی از نفتکش ها اعزام شده‌اند.

الله‌مراد عفیفی پور در خصوص آتش‌سوزی دو فرود نفتکش در دریای عمان، اظهار کرد: یکی از این شناورها دچار آتش سوزی شد که پس از چند ساعت با اقدامات انجام شده، حریق آن خاموش شد.

وی با بیان این‌که در نفتکش دوم آتش سوزی مشاهده نشد، افزود: در این نفتکش تقریبا آتش‌سوزی وجود نداشت، احتمالا حریق کمی در موتورخانه آن روی داده است.

وی افزود: در حال حاضر هر دو فروند نفتکش در آب‌های بین‌المللی بوده و در وضعیت باثبات هستند.

مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان با بیان این‌که کارشناسان ایرانی برای ارزیابی نفتکش‌ها اعزام شده‌اند، گفت: این کار برای آن صورت گرفته تا مشخص شود آیا خدمه می‌توانند به نفتکش برگردند یا خیر.

عفیفی‌پور با اشاره به این‌که نفتکش‌ها آتش نداشته و سرد هستند، اظهار کرد: با مالک نفتکش‌ها برای انتقال خدمه و شناور هماهنگی‌های لازم صورت گرفته است.

به گزارش تسنیم رویترز به نقل از شرکت نفتکش ژاپنی آسیب دیده در دریای عمان اعلام کرد نفتکش کوکوکا کوریجس در حال حاضر به مسیر خود به سمت بندر خورفکان امارات ادامه می دهد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.