یک عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام شکایت این نهاد از علی مطهری، نماینده مجلس شورای اسلامی را رد کرد و گفت هیچ موضوعی مبنی بر شکایت از آقای مطهری در صحن علنی مجمع مطرح و درباره آن رأی‌گیری نشده است.

به گزارش جماران، مجید انصاری عضو مجمع تشخیص مصحلت نظام اعلام می‌کند: تصمیمات مجمع نیز مانند مجلس شورای اسلامی است؛ همانطور که هر تصمیمی که بخواهد به نام مجلس اعلام شود باید در صحن مجلس و به تصویب اعضای آن برسد در مجمع تشخیص مصلحت نظام نیز به همین روال حاکم است و هر موضع و اقدامی از سوی مجمع باید در صحن علنی به تصویب برسد.

انصاری می افزاید: درباره این موضوع که آیا مجمع تشخیص مصلحت نظام از آقای علی مطهری شکایت کرده یا نه، درست نیست و چنین چیزی اصلاً در صحن مجمع مطرح نشده است. هر مساله‌ای که به نام مجمع تشخیص مصلحت نظام باشد قبلاً در جلسه مجمع مطرح می‌شود و بنابر تصمیم اکثریت اعضا اقدام می‌شود.

این عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام اضافه می‌کند: در مورد آقای مطهری در صحن مجمع چیزی مطرح و تصویب نشده است اما اینکه واحد دیگری از مجمع مثل دبیرخانه یا دفتر رئیس چنین شکایتی کرده باشند من خبر ندارم.

محمدجواد جمالی، سخنگوی هیات نظارت بر رفتار نمایندگان امروز اعلام کرد که شکایت مجمع تشخیص مصلحت نظام از علی مطهری در جلسه امروز این هیأت بررسی شد. او گفته که موضوع این شکایت درباره سخنان مطهری نسبت به اعضای مجمع تشخیص مصحلت نظام بوده است.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.