ناوسالار دوم پاسدار بهرام امیرنژاد با بیان اینکه سپاه اجازه نمی دهند دریا جولانگاه ناامنی برای جان مردم شود افزود: سپاه در مقابله با مواد مخدر، صید غیرمجاز ترال و قاچاق سوخت در دریا با شدت برخورد می‌کند.

به گزارش جماران؛ فرمانده پایگاه انصارالحسین منطقه چهارم نیروی دریایی سپاه شهرستان دیر گفت: سپاه همیشه در کنار مردم قراردارد و در صورت مشاهده و تردد شناورهای حامل مواد مخدر که جان و امنیت مردم را به خطر می‌اندازد، دستور داریم که به وسیله پهباد آنها را منهدم کنیم.

ناوسالار دوم پاسدار بهرام امیرنژاد شنبه شب با بیان اینکه سپاه اجازه نمی دهند دریا جولانگاه ناامنی برای جان مردم شود افزود: سپاه در مقابله با مواد مخدر، صید غیرمجاز ترال و قاچاق سوخت در دریا با شدت برخورد می‌کند.

فرمانده پایگاه انصارالحسین منطقه چهارم نیروی دریایی سپاه شهرستان دیراظهار داشت: ساعت ۱۰ و ۳۰ دقیقه صبح امروز نیروهای این پایگاه با دستور سردار فرماندهی منطقه و هماهنگی با مقامات قضائی با سه فروند قایق تندرو سوداگران مرگ در آب‌های ساحلی بندر دیر درگیر و با نبرد شجاعانه یک فروند از این شناورها توقیف و مقدار ۳۰۰ کیلو گرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف و ۲ تن دستگیرو تحویل مقامات قضائی داده شد.

وی با اشاره به اینکه در این درگیری یکی از سوداگران مرگ به هلاکت رسید، اظهارداشت: همه رزمندگان پایگاه انصار الحسین منطقه چهارم نیروی دریایی سپاه در سلامت کامل بسر می‌برند و آماده اجرای ماموریت‌های بعدی هستند .

امیر نژاد از مردم شهرستان دیر بویژه صیادان خواست در صورت مشاهده  موارد مشکوک  نیروهای این پایگاه را در جریان قراردهند.

وی  اضافه کرد: با اقدام جدی نیروی دریایی سپاه شهرستان دیر در اسفندماه سال گذشته در برخورد با شناورهای متخلف صید ترال اکنون امنیت روانی در شهرستان ایجاد شده است.

امیرنژاد گفت: سپاه بر حسب دستور سال گذشته باسرنشینان ۶ فروند شناور صیادی متخلف را که بصورت غیرمجاز به صید ترال مشغول بودند، برخورد قانونی و همه آنها را توقیف و به ساحل هدایت کرد.

فرمانده پایگاه دریایی انصارالحسین (ع) شهرستان دیرافزود: بیشتر لنج‌های ترال کننده از منطقه خاصی در مرکز استان خروجی داشتند و اگر آزاد و مرتکب تخلف در دریا شوند باز آنان را توقیف خواهیم کرد.

وی گفت: دریا متعلق به مردم و صیادان است و آنان با تلاش و زحمت زیاد رزق و روزی می‌خورند و برای حراست از زیستگاه دریایی باید اقدام جدی کنیم.

شهرستان دیر در فاصله ۲۰۰ کیلومتری جنوب استان بوشهر قراردارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.