دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین گفت: رسانه ملی حتما بابد به میدان بیاید تا انتخابات به یک عرصه ایجاد شور و نشاط در جامعه تبدیل شود. نباید انتخابات بهانه‌ای برای دمیدن در بوق نارضایتی شود. ملت ما در 40 سال گذشته عادت کردند که مقاومت کنند. ما امید داریم که این بار هم مقاومت در برابر استکبار آنها را خسته کند.

به گزارش جماران؛ دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین گفت: برخی‌ها می‌خواهند قوه‌قضاییه، نظامیان، غیر نظامیان و همه را آماج حملات خود قرار دهند تا بتوانند به مجلس ورود کنند.

محمدرضا باهنر دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین در ضیافت افطار تشکل متبوعش که عصر امروز (پنجشنبه) در مجتمع آدینه تهران برگزار شد طی سخنانی اظهار داشت: امسال در عالم سیاست غیر از تمام مسائلی که افتاده و قرار است بیفتد و حملات سنگین و گاز انبری که آمریکای جنایتکار همراه با دست نشاندگانش علیه ایران تدارک دیده، اتفاقی مهم را در پیش داریم و آن انتخابات مجلس است.

وی افزود: در جنگ تمام عیار اقتصادی که با آمریکا داریم ملت ایران تصمیم گرفتند که مقاومت کنند و مثل 30 تا 40 سال گذشته امید داریم که خداوند کمک کند و صبر و شکیبایی مردم، خواب های آشفته استکبار را پریشان کند و به آنها اجازه تعبیر ندهد.

دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین با بیان اینکه امروز در مورد مسائل داخلی نوعی نگرانی وجود دارد، گفت: امروز زمینه نارضایتی در جامعه زیاد است و فضای مجازی هم به این مقوله دامن میزند.

وی افزود: در دوره گذشته انتخابات مجلس 12 هزار نفر برای ورود به مجلس ثبت نام کردند که با توجه به بررسی‌های بنده در دوره جدید  حدود 15 هزار نفر ثبت نام خواهند کرد.

باهنر  تاکید کرد: بسیاری از این عزیزان احساس تکلیف کردن تا به هر قیمتی به مجلس ورود کنند تا در آنجا انشاالله خدمتی به مردم بکنند و اینگونه تشنه خدمت اند. نکته نگران کننده تر این است که عده‌ای از این کاندیداها بخواهند در بوق نارضایتی مردم بدمند و آنها را افزایش دهند و بر موج سوار شوند تا بتوانند رایی را کسب کنند.

دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین خاطرنشان کرد: حال به هر طریقی نمایندگان نتوانستند وظیفه خود را انجام دهند و کرسی‌های مجلس هم خدا را شکر 290 است و عده‌ زیادی از کاندیدها فرصت حضور در مجلس را بدست نمی‌آورند. نگرانی وجود دارد که بر بوق نارضایتی بدمند و احساس کنند که می‌توانند بر موج سوار شوند. برخی می‌خواهند قوه قضاییه نظامیان، غیر نظامیان و همه را آماج حملات خود قرار دهند تا بتوانند به مجلس ورود کنند.

وی همچنین افزود: این موضوع را باید فعالان سیاسی به صورت جدی مد نظر قرار دهند. رسانه ملی حتما بابد به میدان بیاید تا انتخابات به یک عرصه ایجاد شور و نشاط در جامعه تبدیل شود. نباید انتخابات بهانه‌ای برای دمیدن در بوق نارضایتی شود. ملت ما در 40 سال گذشته عادت کردند که مقاومت کنند. ما امید داریم که این بار هم مقاومت در برابر استکبار آنها را خسته کند.

باهنر در پایان تاکید کرد: از شورای عالی امنیت ملی، دولت و وزیر امور خارجه متشکریم که قدم‌های اولیه اعمالی خود را در تبیه کسانی که به عهد خود وفا نکردند، برداشتند. مردم ایران در هر صورت راه خود را انتخاب کرده‌اند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.