شهردار تهران تاکید کرد: 2 لایجه در مجلس داریم که یکی از آنها لایحه ارزش افزوده و دیگری منابع پایدار است که با تصویب آنها شهرداری ها با هزینه های جاری نگران حقوق نخواهند بود و در تلاش هستیم این اتفاق بیفتد.

به گزارش جماران؛ شهردار تهران گفت: لوایح منابع اداره شهرها به مجلس ارائه شده است و شهرداران در انتظار تصویب آن هستند.

پیروز حناچی شامگاه چهارشنبه در حاشیه نخستین همایش ملی کیفیت در فضاهای معماری و شهری دانشگاه زنجان در جمع خبرنگاران افزود: حضور ما در دولت فرصت است تا گره ای باز شود و باید مشخص کرد شهرها از چه منابعی اداره شوند و آن منابع باید به حتم سالم باشد.

وی تاکید کرد: 2 لایجه در مجلس داریم که یکی از آنها لایحه ارزش افزوده و دیگری منابع پایدار است که با تصویب آنها شهرداری ها با هزینه های جاری نگران حقوق نخواهند بود و در تلاش هستیم این اتفاق بیفتد.

معاون شهرسازی و معماری وزیر راه و شهرسازی نیز در ادامه گفت: آموزش های معماری و شهرسازی در دانشگاه ها باید با مدیریت شهری پیوند بخورد تا به اجرا نزدیک شود.

فرزانه صادق مالواجرد افزود: برگزاری این همایش ها در محیط های علمی موجب آگاهی بخشی و اقدامات ترویجی موثر است.

وی یادآوری کرد: تحصیلات مرتبط و ترویج های آن در دانشگاه موجب می شود، آموزش با مدیریت شهری پیوند خورده و دیدگاه دانشجویان معماری و طراحی شهری را به اجرا نزدیک کند.

معاون شهرسازی و معماری وزیر راه و شهرسازی گفت: لازمه داشتن کیفیت لازم در معماری شهری برگزاری نشست های مشترک است تا حساسیت دانشجویان نسبت به محیط پیرامون بیشتر شود.

صادق مالواجرد اظهارداشت: اطلاع رسانی رسانه ها می تواند اثرگذار باشد و دیده بانی خود دانشجویان نیز در ارتقاء کیفیت معماری تاثیر مستقیمی دارد.

وی خاطرنشان کرد: در شهر زنجان بستر و فضای مناسب برای انتقال نظرات در معماری شهری وجود دارد که برآیند آن کیفیت معماری مناسب برای شهر زنجان است.

معاون شهرسازی و معماری وزیر راه و شهرسازی گفت: باید ارتباط بیشتری در این باره با مدیران شهری وجود داشته باشد.

به گزارش ایرنا، نخستین همایش ملی کیفیت در فضاهای معماری و شهری در دانشگاه زنجان با حضور شهردار تهران، شماری از مدرسان و دانشجویان این دانشگاه و مسئولان استانی استان برگزار شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.