حجت الاسلام و المسلمین معزی گفت: مردم نوعدوست ایران اسلامی نیز با احسان و نیکوکاری به برادران و خواهران خود در جای جای این کشور پهناور همواره نقشی اساسی در کاهش رنج مصیبت دیدگان ایفا می کنند.

به گزارش جماران؛ حجت الاسلام و المسلمین معزی در این بازدید، از نزدیک روند دریافت و تحویل کمک‌های مردمی به سیل‌زدگان را بررسی و بر رعایت حفظ امانت در این فعالیت انسان دوستانه تاکید کرد.

نماینده ولی فقیه در هلال احمر با تقدیر از خدمات داوطلبانه افزود: حضور در چنین فعالیت هایی که به منظور کمک به همنوع و تسکین و التیام درد آنان صورت می‌گیرد، پاداشی اخروی داشته و در پیشگاه پروردگار مقبول واقع می شود و اضافه کرد: مردم نوعدوست ایران اسلامی نیز با احسان و نیکوکاری به برادران و خواهران خود در جای جای این کشور پهناور همواره نقشی اساسی در کاهش رنج مصیبت دیدگان ایفا می کنند.  

در ادامه این بازدید معاون داوطلبان جمعیت هلال احمر استان لرستان با اشاره به همکاری روزانه ۴۵۰ عضو داوطلب برای بسته بندی و مدیریت کمکهای مردمی که از سراسر کشور در محل انبار های امدادی جمعیت هلال احمر خرم آباد جمع آوری می شود، گفت: تا کنون ۲۴ هزار بسته غذایی در مناطق سیل زده استان توزیع شده و8 هزار بسته غذایی دیگر نیز آماده ارسال به مناطق سیل زده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.