اردکانیان با بیان اینکه اکنون در تامین آب آشامیدنی سالم و برق مشکل جدی نداریم، ادامه داد: امیدواریم در سایر عرصه‌های مرتبط با وظایف دولت، همانگونه که رئیس جمهوری قول دادند زودتر مشکل هموطنان سیل‌زده به ‌ویژه وضعیت مسکن دائم آنان رفع شود.

به گزارش جماران؛ وزیر نیرو در سفر به استان لرستان با اشاره به قطعی آب در یک سوم روستاهای این استان گفت: همکاران وزارت نیرو در استان لرستان در بخش برق و آب شهری و روستایی با همکاری استان‌های معین به سرعت مشکلات در این بخش را برطرف کردند.

وزیر نیرو بعدازظهر امروز - پنجشنبه - در حاشیه سفر به استان لرستان و بازدید از مناطق سیل‌زده به خبرنگاران گفت: در بخش برق حدود 2400 روستا در سطح کشور متاثر از سیل قرار گرفته و با مشکل مواجه شد که 30 درصد آن مربوط به روستاهای استان لرستان است.

وی افزود: این میزان خسارت به روستاهای استان لرستان از مجموع 23 استانی که در بخش برق از سیل آسیب دیدند، حاکی از شدت حادثه است.

وزیر نیرو با بیان اینکه اکنون در تامین آب آشامیدنی سالم و برق مشکل جدی نداریم، ادامه داد: امیدواریم در سایر عرصه‌های مرتبط با وظایف دولت، همانگونه که رئیس جمهوری قول دادند زودتر مشکل هموطنان سیل‌زده به ‌ویژه وضعیت مسکن دائم آنان رفع شود.

اردکانیان با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر برکات و صدمات توامان سیل گفت: باید از برکات سیل بهره‌مند شده و سعی کنیم صدمات آن را به حداقل برسانیم.

وی با اشاره به تسریع در انجام اقدامات و خدمات رسانی پس از وقوع سیل به عنوان برکات این حادثه گفت: در سه چهار روز گذشته از نزدیک مساله روستاهای مربوط به مخزن سد سیمره را دنبال کرده‌ و شاهد بودم استانداران لرستان و ایلام و نمایندگان مجلس همکاری می کردند.

وزیر نیرو اظهار امیدواری کرد: تدارک و پرداخت منابع مالی مورد نیاز برای تملک روستاییان ظرف سه ماه آینده مطابق تعهد دولت صورت گرفته تا مشکلات در این زمینه حل شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.