آیت‌الله العظمی صافی گلپایگانی با تأکید بر ضرورت تلاش مردم و مسؤلان برای کمک رسانی به مناطق سیل زده و کاهش آلام مردم آسیب دیده از این حادثه تلخ تصریح کرد: خانواده های زیادی در این حادثه دچار آسیب و زیان شده و خسارات فراوانی را متحمل شده اند که لازم است هر چه سریع تر مشکلات آنان مرتفع شود.

به گزارش جماران؛ آیت الله صافی گلپایگانی در دیدار نوروزی مشاور امور روحانیت وزیر کشور طی سخنانی با ابراز تأسف از جاری شدن سیل ویرانگر در  چند استان کشور ، لزوم برنامه ریزی و اتخاذ تدابیر پیشگیرانه برای جلوگیری از وقوع این گونه حوادث و بلایای طبیعی را خواستار شد.

وی با تأکید بر ضرورت تلاش مردم و مسؤلان برای کمک رسانی به مناطق سیل زده و کاهش آلام مردم آسیب دیده از این حادثه تلخ تصریح کرد: خانواده های زیادی در این حادثه دچار آسیب و زیان شده و خسارات فراوانی را متحمل شده اند که لازم است هر چه سریع تر مشکلات آنان مرتفع شود.

آیت الله صافی گلپایگانی همچنین با اشاره به بحران ناشی از بارش شدید باران و جاری شدن سیل در برخی از مناطق استان گلستان و حضور چند روزه وزیر کشور در کنار مردم گرفتار در سیل و آب گرفتگی، از زحمات و تلاش های مجدانه وی، معاونین و دیگر عوامل امدادی در کمک به رفع بحران پیش آمده و کاهش آلام مردم منطقه تشکر و قدردانی کرد.

حجت الاسلام نمازی مشاور وزیر کشور در امور روحانیت نیز در این دیدار ضمن تبریک سال نو و ابلاغ سلام مقام عالی وزارت،گزارشی از اقدامات صوت گرفته در مناطق سیل زده ارائه کرد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.