عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام تاکید کرد: باید در دوره ای که در آستانه عید، مردم در فشار اقتصادی قرار دارند و دشمنان به دنبال شکستن مقاومت مردم هستند، پاک زندگی کنیم.

به گزارش جماران؛ حجت الاسلام مجید انصاری عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: زیبنده جامعه شهید پرور نیست که در آن مشاهده می کنیم به اموال بیت المال دست درازی و خاطر مردم آزرده می شود.

وی عصر چهارشنبه در کنگره بزرگ شهیدان و نکوداشت ایثارگران منطقه 21 تهران در محل مجتمع فرهنگی فدک اظهارداشت: وجود فسادهای مختلف و آلودگی های اخلاقی نشانگر ترویج نشدن فرهنگ شهدا در جامعه است. 

انصاری تاکید کرد: باید در دوره ای که در آستانه عید، مردم در فشار اقتصادی قرار دارند و دشمنان به دنبال شکستن مقاومت مردم هستند، پاک زندگی کنیم. 

وی افزود: وظیفه همه کسانی که تریبون دارند، بیان رشادت ها و ایثارگری های شهدا برای نسل جوان است. 

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام همچنین گفت: از مدیران مناطق مختلف شهرداری تهران به علت برگزاری مراسم تکریم شهدا قدردانی می کنیم و امیدواریم فضای معنوی فرهنگ شهدا در جامعه نهادینه شود. 

**در دفاع مقدس تهدیدها به فرصت تبدیل شد

شهردار تهران نیز در این مراسم گفت: در شرایطی که شیرازه اداره انقلاب اسلامی مورد هجمه و تحریم کشورها قرار گرفته بود بزرگترین تهدید در دفاع مقدس توسط امام راحل به بزرگترین فرصت برای وحدت و انسجام ملی تبدیل شد. 

پیروز حناچی اظهارداشت: اگر این رشادت های رزمندگان نبود شاید سرنوشت ما هم متفاوت بود. 

شهردار تهران تاکید کرد: خلاقیت و ابتکار رزمندگان بود که باعث سرافرازی کشورمان شد. 

وی خاطرنشان کرد: در چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی خاطرات شهیدان را گرامی می داریم و امیدواریم با تبعیت از ولی فقیه رهبر معظم انقلاب اسلامی این مسیر را استمرار بخشیم. 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.