جانشین فرمانده کل سپاه گفت: اسلام به حاکمیت و قدرت رسیده اما این تنها بخش کوچکی از قدرت ماست. به دشمنان‌‌مان می‌گوییم محاسبه کنید انتهای این قدرت کجاست؟

به گزارش جماران؛ سردار حسین سلامی امروز در مراسم افتتاحیه نمایشگاه هوافضای سپاه پاسداران اظهار داشت: امروز توفیق بزرگی را پیدا کرده و در اینجا که سرزمین لاله‌ها، ستاره‌ها، سرزمین قهرمانی و موفقیت قهرمانان ایران و اسلام، سرزمین زلال اما خروشان و سرزمین اثبات وفاداری این ملت به اعتقادات و ارزش‌هاست، حضور پیدا کردم.

وی افزود: این نمایشگاه امروز در این نقطه نشان‌دهنده این است که راه شهدای ما ادامه دارد و ما این راه را هرگز متوقف نمی‌کنیم‌.

جانشین فرمانده کل سپاه خطاب به دشمنان گفت: امروز تا از تمام سرزمین‌های اسلامی بیرونتان نکنیم دست از جهاد برنمی‌داریم. اسلام به حاکمیت و قدرت رسیده اما این تنها بخش کوچکی از قدرت ماست. به دشمنان‌‌مان می‌گوییم محاسبه کنید انتهای این قدرت کجاست؟

سردار سلامی در پایان سخنانش خاطرنشان کرد: من از برادرانم در نیروی هوافضای سپاه صمیمانه تشکر می‌کنم که بخشی از جذابیت‌های قدرت ایران و اسلام را به نمایش گذاشتند چرا که این قدرت متعلق به تمام اسلام است و ما به کار گیرنده آن هستیم و امیدوارم پیروزی‌های بیشتری را شاهد باشیم.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.