جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: از دشمن هرگز هراسی نداریم چرا که آنها را در میدان آزموده ایم و اگر اراداه کنیم و برنامه ریزی داشته باشیم، پیروز خواهیم شد و دشمنان را مانند گذشته نابود خواهیم کرد که البته دشمن را در گام اول متوقف کردیم و امروز نوبت تعقیب آنان است و پیروزی حتمی است.

به گزارش جماران؛ جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران با بیان اینکه خاکریزهای جنگ به درون خانه ها کشیده شده است، گفت: در شرایطی که فقر و محرومیت به عنوان تیر بلای دشمن به سمت ما شلیک می شود، رسالت اصلی ما نجات جامعه در این جنگ است.

سردار سرتیپ پاسدار «حسین سلامی» روز جمعه درشانزدهمین مجمع خیرین موسسه خیریه امدادگران عاشورا افزود: مردم ما آموخته اند که برای عظمت و رشد و پیروزی در جنگ اقتصادی همه باید با هم همراه شویم.

وی افزود: خداوند برای هر انفاقی، 700 برابر جایگزین می کند و تنها راه نجات از هلاکت را قرآن قرار داده که گنجینه گرانبها است.

سردار سلامی افزود: از دشمن هرگز هراسی نداریم چرا که آنها را در میدان آزموده ایم و اگر اراداه کنیم و برنامه ریزی داشته باشیم، پیروز خواهیم شد و دشمنان را مانند گذشته نابود خواهیم کرد که البته دشمن را در گام اول متوقف کردیم و امروز نوبت تعقیب آنان است و پیروزی حتمی است.

جانشین فرمانده کل سپاه افزود: در فلسفه غرب، علم وقتی پیشرفت می کند، ظرفیت انهدام چند بار سیاره زمین را بوجود می آورد؛ علم شیمی و فیزیک و بیولوژیک رشد می کند و ظرفیت انهدام بشر را بوجود می آورد.

سردار سلامی افزود: انسان غرب تربیت شده آن مکتب است که بمب اتم می سازد وقتی علم شیمی پیشرفت می کند، سلاح شیمیایی می سازد، دانش پزشکی پیشرفت می کند و میکروب هایی ویرانگر که نسل ها را می تواند نابود کند، ساخته می شود.

وی گفت: آمریکا نخستین اقتصاد برتر جهان است و امروز با بیش از 40 میلیون انسان زیر خط فقر که نمی توانند خدمات بهداشتی دریافت کنند، مواجه است.

وی افزود: ما در کشور در تحریم همه جانبه اقتصاد جهانی زندگی می کنیم اما همچنان روح نشاط و شادابی و زندگی پابرجاست، چرا که دایره توجه اسلام همه بشریت است نه فقط مسلمانان را نجات دهد بلکه همه بشریت را احیا کرده است. 

وی ادامه داد: با این فلسفه طبیعی است که غم و شادی را تقسیم می کنیم و برای برطرف کردن فقر از چهره مردم تلاش می کنیم؛ اجازه نمی دهیم ناامیدی و یاس و فقر که از وعده های شیطان است، بر جامعه ما حاکم شود.

سردار سلامی ادامه داد: بشریت باید از ذلت، بردگی و اسارت فقر و درماندگی نجات یابد؛ آزادی و کرامت احیا شود، بر این اساس آن جامعه و مکتبی که به ارزش های انسانی متکی است، هرگز نمی شکند؛ امروز دشمنان ما دوست دارند مردم ما بیمار، افسرده و ناامید باشند، این در حالی است که مکتب ما مطمئن و مستحکم است.

وی افزود: کاری که امروز مردان عرصه کمک و امداد در زمینه محرومیت زدایی در زمینه های بهداشت و درمات و هر اقدام خیر دیگری که انجام می دهند، همه جهاد در راه خداست.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.