معاون حقوقی رییس جمهور گفت: ادعای آقای کریمی قدوسی در خصوص جاسوس خواندن رییس جمهور بررسی و باتوجه به آثار آن اعلام شکایت می شود.

به گزارش جماران، «لعیا جنیدی»، معاون حقوقی رییس جمهور، درباره ادعای برخی چهره های سیاسی مبنی براینکه “دولت مدام در حال شکایت است” گفت: مبنای دولت مدام شکایت کردن نیست. ما شورای نظارت بر دعاوی شکایت را درست کردیم، خیلی از ادعاها حرف صحیحی نیست اما وقتی آثار آن از نظر تخریب روحیه مردم و از بین بردن امید و سرمایه اجتماعی گسترده نباشد، آن را کنار می گذاریم و یا بدلیل ملاحضات جانبی مطرح نمی کنیم.

او ادامه داد: در مواردی که مسایل مطرح شده خلاف واقع بوده و سرمایه اجتماعی، دولت و حکومت را زیر سوال می برد مطرح و پیگیری می کنیم زیرا ضرر و زیان آن برای کل کشور است.

او در خصوص توهین به رییس جمهور که قوه قضاییه به عنوان مدعی العموم ورود کرده است، گفت: قبلا هم چند باری پیگیری کردیم الان هم مجدد شکایتمان را طرح و پیگیری می کنیم. گمان می کنم دستورش را من داده ام و طرح هم شده است.

جنیدی در خصوص اظهارات کریمی قدوسی گفت: دو سه مورد شکایت از اقای کریمی قدوسی انجام شده است. یکی از شکایت ها منجر به صدور کیفرخواست شد و از این منظر متفاوت بود و قدمی هم پیش رفت اما بعد متاسفانه در قرار موقوفی تعقیب در مرحله بدوی صادر شد که آن را مجدد مورد اعتراض قرار دادیم و شکایت در مرحله بالاتر، باید به دیوان کشور برود.

او گفت: ادعای آقای کریمی قدوسی در خصوص جاسوس خواندن رییس جمهور بررسی و باتوجه به آثار آن اعلام شکایت می شود.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.