بهروز بنیادی در نشست علنی امروز (سه شنبه 30 بهمن) در جریان بررسی بخش درآمدی لایحه بودجه سال 98 کل کشور تذکری نسبت به توزیع برگه ای مربوط به پرداخت مالیات بخش خصوصی، دولت و مشاغل آزاد سال جاری در مجلس ارائه کرد.

به گزارش جماران؛ نماینده مردم کاشمر در مجلس نسبت به توزیع برگه ای مربوط به مالیات مشاغل مختلف در مجلس انتقاد کرد و گفت: آمار منتشره در این برگه درست نیست.

بهروز بنیادی در نشست علنی امروز (سه شنبه 30 بهمن) در جریان بررسی بخش درآمدی لایحه بودجه سال 98 کل کشور در تذکری نسبت به توزیع برگه ای مربوط به پرداخت مالیات بخش خصوصی، دولت و مشاغل آزاد سال جاری در مجلس گفت: برگه ای در رابطه با پرداخت مالیات مشاغل مختلف در مجلس پخش شد که آمار مندرج در آن صحیح نیست و محتوای آن جای بحث دارد.

براساس این گزارش علی مطهری که ریاست جلسه علنی را برعهده داشت در پاسخ به تذکر این نماینده گفت: هیچیک از اعضای هیات رئیسه این برگه را امضا نکرده اند و مسئول آن آقای رحیمی است، در واقع توزیع با مجوز ایشان صورت گرفته است.

همچنین علیرضا رحیمی نماینده مردم تهران و عضو هیات رئیسه مجلس در توضیح ماجرای توزیع برگه مذکور در صحن علنی گفت: در حال حاضر درخواست کننده فرمی را پر می کند و مشخص می شود متن توسط چه کسی نوشته شده است. همچنین این برگه به درخواست آقای نصرالله پژمانفر نماینده مردم مشهد و کلات در صحن علنی توزیع شده است.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: هیات رئیسه معمولا به محتوای برگه ها وارد نمی شود و محتوا از سمت هیات رئیسه قابل تایید نیست، لذا صحت و سقم آن با خود درخواست کننده برای توزیع است.

در ادامه نصرالله پژمانفر عضو کمیسیون فرهنگی مجلس که درخواست توزیع برگه ای را در رابطه با پرداخت مالیات مشاغل مختلف داشته است، توضیح داد: من طبق روال همیشگی برگه درخواست خود را خدمت دکتر لاریجانی رئیس مجلس ارائه دادم و ایشان گفتند؛ برگه در صحن توزیع و ارائه شود و معمولا نیز در چنین برگه هایی مستندات ذکر می شود، ممکن است برداشت برخی این باشد که مستندات قابل دفاع نیست، اما کسی نمی تواند در مستندات مراکز مهمی همچون مرکز پژوهش ها که عقل منفصل مجلس است، تردید کند.

در ادامه علی مطهری مجددا توضیح داد: مرکز پژوهش ها اعلام کرده که این آمارها مورد تاییدشان نیست.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
  • کدخبر: 1122713
  • منبع: خانه ملت
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.