آقای کروبی اعلام کردند که تمایل دارند این ملاقات‌ها را از خانواده‌ی شهدا آغاز کنند و به همین منظور ابتدا به دیدار مادر سه شهید شاه‌حسینی رفتند و سپس به دیدار خانواده سه شهید پناهی که در کرج هستند رفتند.

به گزارش جماران، حسین کروبی در گفت و گو با امتداد گفت:

از حدود دو ماه قبل ماموران امنیتی به آقایان کروبی و موسوی اعلام کردند که هفته‌ای یک بار می‌توانند آنها را به بیرون از حصر و منزلی که خودشان اعلام می‌کنند از دوستان و اقوام ببرند. 

البته ماموران امنیتی تاکید کردند که اسامی ملاقات شونده‌ها باید به تایید مقامات امنیتی نیز برسد.

 آقای کروبی نیز اعلام کردند که تمایل دارند این ملاقات‌ها را از خانواده‌ی شهدا آغاز کنند و به همین منظور ابتدا به دیدار مادر سه شهید شاه‌حسینی رفتند و سپس به دیدار خانواده سه شهید پناهی که در کرج هستند رفتند. در این مدت خانه‌ی چند شهید و همچنین یکی از دوستانشان رفته‌اند.

اما برخلاف شایعات مطرح شده در شب گذشته در این دیدار اخیر نیز  هدیه‌ای از جانب حاج آقا داده نشده که حال بخواهد انگشتر باشد یا تراول.

 خانواده درجه یک نیز که شامل عروس‌ها و نوه‌ها و ما می‌شود، هرزمان که بخواهند می‌توانند با ایشان دیدار کنند، اما کلید منزل در دست نیروهای امنیتی است و هربار که ما می‌رویم باید آیفون بزنیم و بعد هم در را پشت سر ما قفل می‌کنند.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.