رئیس‌ جمهور همزمان با شب سال نو میلادی با خانواده شهید آلفرد گبری دیدار و فرا رسیدن سال جدید را به این خانواده مسیحی تبریک گفت.

به گزارش جماران؛ حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی شامگاه دوشنبه در این دیدار صمیمی، ضمن آرزوی سال پر خیر و برکت برای هموطنان مسیحی و تجلیل از صبر و فداکاری والدین شهید آلفرد گبری، اظهار داشت: فرزند شما در راه وطن ایثار و فداکاری کرد و اگر چه از دست دادن فرزند آسان نیست، اما چون فرزند شما در راه ملت و وطن به شهادت رسیده، این موضوع فقدان او را قابل تحمل‌ می‌کند.

رئیس جمهور خاطر نشان کرد: هموطنان ارامنه در صیانت و نگهداری از کشورمان هم‌پای مردم مسلمان در صحنه ایثار و فداکاری حضور داشته و امروز هم آماده فداکاری هستند و این بسیار قابل تحسین است.

شهید آلفرد گبری در سال 1370 و در سن 20 سالگی در منطقه گیلان غرب توسط منافقین به درجه رفیع شهادت نایل آمده است.

در این مراسم که حجت‌الاسلام والمسلمین شهیدی معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران نیز حضور داشت، رئیس جمهور با تقدیم لوحی از خانواده شهید آلفرد گبری، تقدیر کرد.

دیدار رئیس جمهور با

رئیس جمهور با "هاسو کشیش دانیلیان" جانباز ارمنی دیدار و گفت وگو کرد/ قدردانی از تلاش‌ها و ایثارگری خانواده‌های جانبازان

رئیس‌ جمهور در ایام میلاد خجسته پیامبر رحمت و سعادت حضرت عیسی مسیح(ع) و آغاز سال 2019 میلادی، در فضایی صمیمی با "هاسو کشیش دانیلیان" جانباز ارمنی و خانواده وی، دیدار و گفتگو کرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی عصر دوشنبه در دیدار جانباز ارمنی 70 درصد دانیلیان با بیان اینکه مسلمانان، حضرت عیسی(ع) را به عنوان پیامبری بزرگ و به همراه حضرت مریم (س) به عنوان شخصیت‌های بزرگ الهی می‌دانند، گفت: یکی از سوره‌های قرآن به نام حضرت مریم(س) است و در آن داستان زندگی، دوران عبودیت و فرزندآوری ایشان که از معجزات الهی است، آورده شده است.

رئیس جمهور تأکید کرد: حضرت عیسی(ع) شفابخش بیماران بود و با معجزاتی الهی مرده‌ها را زنده می‌کرد.

دکتر روحانی همچنین در این دیدار از تلاش‌ها و ایثارگری خانواده‌های جانبازان انقلاب اسلامی و دفاع مقدس قدردانی کرد.

دکتر روحانی در این دیدار که حجت‌الاسلام والمسلمین شهیدی معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران حضور داشت، با اهداء لوح تقدیر از ایثارگری‌های این جانباز 70 درصد قدردانی کرد.

جانباز دانیلیان در سال 63 به درجه رفیع جانبازی نایل گردید.

گزارش تصویری>>> رئیس‌ جمهور در دیدار خانواده شهید ارمنی آلفرد گبری

گزارش تصویری>>>دیدار رئیس جمهور با "هاسو کشیش دانیلیان" جانباز ارمنی

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.