معاون وزیر امورخارجه روسیه اعلام کرد: نوبت ما است که میزبان این نشست سران باشیم که وقوع آن به برنامه‌ی رؤسای جمهور این کشورها بستگی خواهد داشت.

به گزارش جماران؛ معاون وزیر امورخارجه روسیه اعلام کرد که روسیه در سال میلادی جدید میزبان نشست سران کشورهای ایران، روسیه و ترکیه درباره مسائل سوریه خواهد بود.

به نقل از عرب‌نیوز، معاون وزیر امور خارجه روسیه روز جمعه اعلام کرد که مسکو در اوایل سال میلادی جدید میزبان رؤسای جمهور روسیه، ایران و ترکیه خواهد بود و این پس تصمیم ترامپ برای خروج نظامیان از سوریه اعلام شده است.

با استناد به گزارش اظهارات میخائیل بوگدانف، وی در این باره گفت: نوبت ما است که میزبان این نشست سران باشیم که وقوع آن به برنامه‌ی رؤسای جمهور این کشورها بستگی خواهد داشت.

پیش از این نشست سران کشورهای ایران، روسیه و ترکیه درباره تحولات و آینده سوریه به طور رسمی در روز جمعه ۱۶ شهریور در سالن اجلاس سران در تهران آغاز برگزار شد. در پایان طی بیانیه‌ ای مشترک روسای جمهوری ایران، فدراسیون روسیه و جمهوری ترکیه تاکید کردند که منازعه سوریه هیچ راه‌حل نظامی نمی‌تواند داشته باشد و تنها از طریق یک فرایند سیاسی مذاکراتی می‌توان به آن پایان داد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.