در این مراسم که اعضای خانواده و بستگان آیت‌الله هاشمی‌شاهرودی، رؤسای قوای سه‌گانه، علما و روحانیون، مسئولان کشوری و لشکری، شخصیت‌ها، سفرا و میهمانان خارجی و اقشار مختلف مردم حضور داشتند.

به گزارش جماران؛ مراسم ترحیم و بزرگداشت فقیه عالی‌قدر حضرت آیت‌الله هاشمی‌شاهرودی رئیس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام، صبح امروز (پنجشنبه) از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی و با حضور ایشان، در حسینیه‌ی امام خمینی (رحمه‌الله) برگزار شد.
 
در این مراسم که اعضای خانواده و بستگان آیت‌الله هاشمی‌شاهرودی، رؤسای قوای سه‌گانه، علما و روحانیون، مسئولان کشوری و لشکری، شخصیت‌ها، سفرا و میهمانان خارجی و اقشار مختلف مردم حضور داشتند، قاریان، آیاتی از کلام‌الله مجید را تلاوت کردند و ذاکران اهل‌بیت (علیهم‌السلام) به مداحی پرداختند.
 
همچنین حجت‌الاسلام صدیقی در سخنانی، نزول هدایت الهی را لطف دائمی پروردگار بر بندگان خود دانست و با اشاره به نقش مهم علمای دین در این مسیر، گفت: آیت‌الله هاشمی‌شاهرودی از جمله فقیهان بزرگ و برجسته‌ای بود که با وجود قرار داشتن در قله‌های علم و معرفت، هیچ‌گاه از عمل به تکالیف اجتماعی و انقلابی خود غافل نشد و با ولایت‌مداری کامل تا آخرین لحظه، مفتخر به خدمت‌گزاری مردم و به نظام اسلامی بود.
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.