دبیر شورای عالی امنیت ملی با اشاره به شکست تحریم‌های آمریکا در دوره کارتر، کلینتون و اوباما گفت: موج چهارم تحریم‌های امریکا در دوره ترامپ با شکست خفت بارتری روبرو خواهد شد چرا که ملت ایران مصمم به ایستادگی است.

به گزارش جماران؛ دبیر شورای عالی امنیت ملی گفت: راهبرد جمهوری اسلامی ایران در مقابله با مجموعه اقدامات خصمانه آمریکا مقاومت و ایستادگی فعال است‌.

امیر دریابان علی شمخانی نماینده مقام معظم رهبری و دبیر شورای عالی امنیّت ملّی با تجلیل از نقش پیشکسوتان دفاع مقدس و شهیدان سرافراز استان خوزستان  تصریح کرد: توان علمی، قدرت دفاعی و اقتدار منطقه‌ای ایران  ناشی از تجربیات و دستیابی به راهبردهای بومی در دفاع مقدس است.

وی جوسازی و جنگ گسترده روانی علیه توان موشکی و نفود منطقه‌ای ایران را ناشی استیصال آمریکا ذکر کرد و افزود: تجربه جنگ تحمیلی به ما دیکته می‌کند که نه تنها نباید در این عرصه ذره‌ای عقب‌نشینی کنیم بلکه باید با تلاشی مضاعف توانمندی‌های بازدارنده خود را روز به روز تقویت و استحکام بخشیم. 

وی اظهار کرد: پیروزی‌های درخشان ما در عملیات طریق القدس، ثامن الائمه، فتح المبین، بیت المقدس بعد از آن شکل گرفت که ما متحد و منسجم و با تصمیم قاطع برای دفاع مجهز شدیم و با در اختیار گرفتن زمان، جغرافیا، ابزار و روش‌های ابتکاری توانستیم برتری خود را در میادین نبرد رقم بزنیم. 

دبیر شورای عالی امنیت ملی با اشاره به شکست تحریم‌های آمریکا در دوره کارتر، کلینتون و اوباما گفت: موج چهارم تحریم‌های امریکا در دوره ترامپ با شکست خفت بارتری روبرو خواهد شد چرا که ملت ایران مصمم به ایستادگی است.

وی گفت: همانگونه که در حمله وحشیانه صدام به خوزستان تفکیکی میان قومیت‌های ساکن در این منطقه نشد و اولین شهدای مقابله با متجاوزان را عرب‌های خوزستان تقدیم کردند. در موج چهارم تحریم و جنگ اقتصادی آمریکا نیز هدف استکبار، ضربه زدن به همه ملت ایران است .

وی تاکید کرد: در مقاومت فعال در مقابله با جنگ اقتصادی و جنگ پرشدت روانی آمریکا و اذنابش همه قشرها، گروه ها و اصناف و آحاد مردم باید وظیفه خود را تعریف کنند و متحد و منسجم تحت لوای ولایت، ظرفیت‌های ملی، منطقه‌ای و بین‌المللی خود را به کار بگیرند تا از این پیچ تاریخی نیز با سربلندی و موفقیت عبور کنیم.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.