یک عضو هیات رئیسه مجلس جزئیاتی را درباره جلسه غیرعلنی امروز مجلس ارائه داد.

به گزارش جماران، بهروز نعمتی امروز در جمع خبرنگاران درباره جلسه غیرعلنی امروز مجلس گفت: با توجه به کلیپی که در رابطه با آقای درازهی در فضای مجازی پخش شده بود نمایندگان بحث‌هایی داشتند که عمدتا اعتراض‌گونه هم بود.

وی ادامه داد: در این جلسه غیرعلنی مطرح شد که این کلیپ تقطیع شده است و مربوط به توهین‌هایی است که صورت گرفته است.

سخنگوی هیات رئیسه مجلس تاکید کرد: آقای درازهی در این نشست غیرعلنی گفت که ۴۵ دقیقه من را جلوی در گمرک نگه داشته بودند. اکنون این اتفاق رخ داده و باید فارغ از تقاضاهایی که وجود دارد به صورت منطقی به این مسئله رسیدگی شود.

وی بیان کرد: آقای پزشکیان نایب رئیس اول مجلس و فرهاد دژپسند وزیر اقتصاد مسئول رسیدگی به این موضوع شدند و امیدواریم به صورت منطقی و عالمانه این مسئله حل شود.

نعمتی ادامه داد: در این نشست همچنین آقای دژپسند صحبت‌هایی را انجام داد و از جانب خود به عنوان وزیر اقتصاد عذرخواهی کرد و قرار شد آقای پزشکیان و دژپسند تا فردا نتیجه را اعلام کنند.

سخنگوی هیات رئیسه مجلس یادآور شد: درازهی همچنین در این نشست غلیرعلنی تاکید کرده که توهین و فحش‌های بدی به او داده شده و همین مسئله باعث عصبانیت او شده که در نهایت منجر به این اتفاق شده است.

علی کُرد نیز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: تعدادی از نمایندگان، استیضاح وزیر اقتصاد را به دلیل توهین به نماینده سراوان کلید زدند. ما خواستار عزل رییس گمرک و حراست گمرک هستیم.

در همین خصوص رحیمی جهان آبادی در کانال تلگرامی خود نوشت: 

پاسخ وزارت اقتصاد و گمرک در بی احترامی به نماینده مردم را قاطعانه می دهیم و از برادر عزیزمان نماینده خوب و باغیرت مردم سراوان  آقای عبدالباسط درازهی حمایت می کنیم

رییس فراکسیون مرزنشینان همچنین با انتشار پیامی به نقل از شهاب نادری نماینده پاوه نوشت: شهاب نادری نماینده مردم پاوه طی تماس تلفنی با دکتررحیمی رئیس فراکسیون مرزنشینان، از مواضع قاطع ایشان در حمایت از نماینده سراوان تشکر و برای برخورد با مسئولین  وزارت اقتصاد و گمرک ، اعلام آمادگی نمود.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.