«این شورا به دنبال اتفاقات برنامه «من و شما» شبکه «شما» و برخورد خارج از عرف و ادب مجری این برنامه، برخورد جدی با رفتارهای اینچنینی را ضروری دانست.

به گزارش جماران؛ شورای نظارت بر سازمان صداوسیما نسبت به حاشیه‌های مربوط به رفتار مجری یکی از برنامه‌های شبکه تلویزیونی «شما» با میهمان این برنامه واکنش نشان داد.

روابط عمومی شورای نظارت بر سازمان صداوسیما اعلام کرد که «شورای نظارت بر لزوم برخورد جدی با رفتارهای خارج از عرف و ادب برخی از مجریان رسانه ملی تاکید کرده است».

«این شورا به دنبال اتفاقات برنامه  «من و شما» شبکه «شما» و برخورد خارج از عرف و ادب مجری این برنامه، برخورد جدی با رفتارهای اینچنینی را ضروری دانست.

شورای نظارت ضمن حمایت از برخورد جدی سازمان صداوسیما با رفتارهای اینچنینی، پیشتر در مکاتبه‌ای نسبت به هنجارشکنی‌های این مجری و ضعف‌های وی از جمله «توان پایین در هدایت و جهت‌دهی مباحث»، «ضعف‌ در استفاده از زبان بدن»، «سطح پایین سواد و دایره واژگانی محدود» و «تلاش برای تبدیل خود به یک چهره از طریق هنجارشکنی در رسانه ملی» تذکرات لازم را به سازمان صداوسیما داده بود.

به گزارش جماران، روابط عمومی شبکه «شما» اعلام کرده است «با توجه به اتفافاتی که در قسمت اخیر برنامه تلویزیونی "من و شما" رخ داد، در راستای احترام به مخاطبان و جلوگیری از حواشی ایجاد شده برای برنامه "من و شما" آرش ظلی‌پور برنامه من و شما را فعلا اجرا نخواهد کرد.»

بر اساس این گزارش، قسمت اخیر این برنامه با حضور مسعود فراستی روی آنتن شبکه «شما» رفت که بعد از گفت‌وگو درباره وضعیت سینمای ایران، با برخی حواشی همراه شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.