رئیس بسیج مستضعفان گفت: یکی از مولفه های ما حفظ منافع ملی و انسجام مردم است که اصل است، ما بسیج را متعلق به همه مردم می دانیم، بسیج شجره مبارک و طیبه ای است که متعلق به انقلاب اسلامی است. هرکسی دلداده نظام و رهبری است بسیجی است حتی اگر نزد ما پرونده و کارتی نداشته باشد.

به گزارش جماران، غلامحسین غیب‌پرور که صبح امروز به مناسبت هفته بسیج گزارشی را در صحن علنی ارائه داد در ابتدای صحبت‌های خود گفت: خوشحالیم که همه شما آشنای بسیج و فرهنگ بسیجی هستید.

وی تاکید کرد: رهبر انقلاب سخن‌هایی را در باب بسیج داشته‌اند که از جمله آن این است که ایشان فرموده‌اند بسیج کلید حل مشکلات کشور است. همچنین بیان داشته‌اند که بسیج یک پدیده رمزآلود و استثنایی نظام جمهوری اسلامی است. حضرت آقا گفته‌اند که این مجموعه بسیاری از گره‌ها را باز کرده و در حل خیلی از مشکلات حضور داشته و تعیین‌کننده بوده است و ما در آینده هم به این حضور احتیاج داریم. مقام معظم رهبری تاکید کرده‌اند که حضور بسیج در عرصه‌های انقلاب اسلامی مورد انتظار است.

رئیس بسیج مستضعفان افزود: حدود دو سال است که رویکردی در بسیج شروع شده که به تاسی از فرمانده کل قوا آن را به عنوان اعتلای بسیج نامگذاری کرده‌ایم. اعتلای بسیج رشد و بالندگی و قد کشیدن بسیج را در این می‌داند که مسائل مورد نیاز انقلاب را کشف و برنامه‌ریزی کند و در مورد آن با ملاحظاتی اقدام کند.

وی خاطرنشان کرد: ما در بسیج کاری را دنبال می‌کنیم که قبلا از اثربخش بودن آن مطمئن باشیم. اگر اثرگذاری آن را در کف جامعه نبینیم کار نمی‌کنیم. این اثرگذاری منطبق بر نیازهای جامعه و انقلاب اسلامی است. ما کارهای بسیج را جهادی انجام می‌دهیم. در بسیج تلاشمان این است که کارهایمان گران نباشد، ارزان بودن یکی از مولفه کارهای ماست.

غیب‌پرور اظهار کرد: یکی از مولفه‌های ما حفظ منافع ملی و انسجام مردم است که اصل است، ما بسیج را متعلق به همه مردم می‌دانیم، بسیج شجره مبارک و طیبه‌ای است که متعلق به انقلاب اسلامی است. هرکسی دلداده نظام و رهبری است، بسیجی است حتی اگر نزد ما پرونده و کارتی نداشته باشد.

وی با اشاره به میزان و محک و دلدادگی به اصول انقلاب و رهبری فرزانه انقلاب اسلامی و منافع ملی ابراز داشت: ما در این تعریف خوشحالیم که هشتاد میلیون بسیجی در کشور داریم.

این مقام نظامی نقش بسیج در سازندگی و محرومیت‌زدایی، اقتصاد مقاومتی، عرصه‌های فرهنگی و اجتماعی، کاهش آسیب های اجتماعی، علم و فناوری، کمک به زیرساخت ها و عرصه دفاعی و امنیتی را از سرفصل‌های هفتگامه بسیج دانست و گفت: ما در پهنای کشور قریب به ۱۵۲ رده بسیج داریم و قاطعا گسترده‌ترین شبکه مردمی متعلق به بسیج است.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.