ظریف در مورد یاوه گویی های نتانیاهو گفت: به یاد می‌آورید که او چند هفته پیش کنار راکتور دیمونا که کارخانه بمب‌سازی اسرائیل است ایستاد و ایران را تهدید به نابودی کرد و اکنون می‌گوید که ایرانی‌ها ما را تهدید به نابودی می‌کنند. واقعا مضحک است.

به گزارش جماران؛ محمدجواد ظریف، وزیر امور خارجه کشورمان، در مصاحبه با شبکه تلویزیونی سی‌بی‌اس نیوز آمریکا به ادعای بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی، مبنی بر وجود یک مکان هسته‌ای مخفی در تهرانپاسخ داد.

ظریف گفت نخست‌وزیر اسرائیل سالهاست که چنین ادعاهایی را مطرح می‌کند. او در سال ۱۹۹۲ مدعی شد که ما ۵ سال تا بمب اتم فاصله داریم و در سال ۱۹۹۶ هم همین ادعا را مطرح کرد! اگر او نگران برنامه هسته‌ای ایران است، بهترین راه، توافقی است که او نهایت تلاش خود را برای بر هم زدن آن به کار برده است.

وزیر خارجه کشورمان افزود برجام به آژانس اجازه می‌دهد که سرزده‌ترین بازرسی‌های جهان را انجام دهد. ایران این بازرسی‌ها را قبول کرد چون چیزی برای پنهان کردن نداشت. تمام ادعاهای قبلی نتانیاهو توسط آژانس مورد بررسی قرار گرفته و رد شده‌اند. ادعای اخیر او هم مانند تمامی ادعاهای قبلی نادرست است.

ظریف همچنین در ادامه گفت: به یاد می‌آورید که او چند هفته پیش کنار راکتور دیمونا که کارخانه بمب‌سازی اسرائیل است ایستاد و ایران را تهدید به نابودی کرد و اکنون می‌گوید که ایرانی‌ها ما را تهدید به نابودی می‌کنند. واقعا مضحک است.

نتانیاهو پنج‌شنبه شب، در جریان سخنرانی خود در هفتاد و سومین نشست مجمع عمومی سازمان ملل متحد، با تکرار شوی مضحک خود علیه کشورمان مدعی وجود یک مکان هسته‌ای مخفی در تهران شد. 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 1023145
  • منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.